quote:Op zondag 16 mei 2010 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kwartet-quote
Nee, klopt! had geen zin om een broek aan te doen en het is toch donker
Puik plan Ixquote:Op maandag 17 mei 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Liwwadden wil de ONZ FB ook overnemen?
Gezien de TTquote:
Daar staat gewoon In un Liwwarder kroegiequote:
van de FBquote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar staat gewoon In un Liwwarder kroegie?
Deal.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:25 schreef justmattie het volgende:
Maar dan moeten we nog zoveel posts maken om het vol te krijgen, en dan pas kan er Liwwadden in de nieuwe TT komen. We gaan een topic op het laatste 10 posts kapen en dan in de nieuwe TT komt weer Liwwadden weest wel
Jonge, must even in ONZ kieken juh.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar staat gewoon In un Liwwarder kroegie?
Nee, doorjagen met de trein naar het pittoreske Arnhemquote:Op maandag 17 mei 2010 11:49 schreef bongmaster het volgende:
[..]
Wat moet je daar? Go Ahead supporters neer raggen?
Kiek ik nooit juh. Maar hef een tvptsie plaatstquote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Must die link uk wel kopuleren, seun!
[ONZ FB] Met een beetsje Genot van Ricky!
Dat broekje ookquote:Op maandag 17 mei 2010 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan must even een tattoetsje sette late, bij tattoo phillip!
No wil ik 'genot' op mien bil hewwe.quote:
bandmerk?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
No wil ik 'genot' op mien bil hewwe.
we hebben ook een leven!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
Is deze nog niet vol?
Ik dacht dat jullie zo goed konden baggeren?
Post word gewoon verwijderdquote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Must die link uk wel kopuleren, seun!
[ONZ FB] Met een beetsje Genot van Ricky!
Doordeweeks valt het wel meequote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
Is deze nog niet vol?
Ik dacht dat jullie zo goed konden baggeren?
ik vien 't oonsinquote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
UDOWU SC - LIWWADDEN WEEST WEL!
TOPICKAAP!
Nee inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef neen het volgende:
Lolleronzin, daar gaast toch oek niet posten juh
Het is vlakbij mijn mooiboyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is vlakbij mijn mooiboyin dit geval was ie heel bewustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de keer dat ik in Purm was (heb mn camera er gekocht) ben ik via Zaadnam weer terug gegaanikheb al gegetenquote:![]()
Waarom via zaandam?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in dit geval was ie heel bewust
En de keer dat ik in Purm was (heb mn camera er gekocht) ben ik via Zaadnam weer terug gegaan
[..]
ikheb al gegeten
Vriendin 'woont' daar ivm. d'r stage in Amsterdam.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is er in Zaadnam te beleven dan?
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vriendin 'woont' daar ivm. d'r stage in Amsterdam.
En moet zelf 2 dagen in A'dam zijn ivm. cursus, dus praktisch qua overnachting
Dan vrijdag weer terug naar Liwwadden om maandag de elfstedentocht te rijden.
Oh help jij ook al?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vriendin 'woont' daar ivm. d'r stage in Amsterdam.
En moet zelf 2 dagen in A'dam zijn ivm. cursus, dus praktisch qua overnachting
Dan vrijdag weer terug naar Liwwadden om maandag de elfstedentocht te rijden.
Sinds wanneer noem je me Ix?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:16 schreef Paladijn het volgende:
op (2/)4 wielen:
[ afbeelding ]
Lexxx (edit: en Ix) rijdt ook mee
De Niva word volgehangen met vlaggen is de planningquote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef Paladijn het volgende:
Waar moet ik mijn vlaggetje aan vastmaken? Antenne zakt in zodra ik het contact er af haal of van radio naar CD switch. De vorige keer heb ik'm maar aan de kofferbak vastgeklemd.
En sexy moet wel lukken met de huidige weersvoorspellingen, zondag 25C xD
Ik weet niet hoeveel meter het is.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Niva word volgehangen met vlaggen is de planningmet tape aan de auto vast dan maar?
ik weet niet waar we het aan vast gaan maken op een manier dat we nog inen uit kunnen stappenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel meter het is.
Nee, dan krijg ik een nekschot van mijn vriendin. Die zit naast me, met een zware cameraquote:Op maandag 17 mei 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sinds wanneer noem je me Ix?
Geef je me wel een cadeautje maandag?
WTF?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik een nekschot van mijn vriendin. Die zit naast me, met een zware camera
Ja om ;t nou op ;t raam te plakkenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet niet waar we het aan vast gaan maken op een manier dat we nog inen uit kunnen stappenff creatief doen maandag gewoon
Heo dan ook Friese vlaggen aan de bullbar vast
Dus? Ik ben jarig.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik een nekschot van mijn vriendin. Die zit naast me, met een zware camera
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:29 schreef Paladijn het volgende:
Doeks of Koarnjum stijl instappen?
Hoop wel dat't droog blijft trouwens
whehehequote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef Paladijn het volgende:
Ik kreeg in Liechtenstein een mep toen ik 'mmm hmmm!' geluidjes maakte toen ik een Z8 zag... er liep ook een fraai famke rond aan de andere kant van de weg
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef Paladijn het volgende:
Ik kreeg in Liechtenstein een mep toen ik 'mmm hmmm!' geluidjes maakte toen ik een Z8 zag... er liep ook een fraai famke rond aan de andere kant van de weg
Hey die zag ik laatstquote:Op maandag 17 mei 2010 22:16 schreef Paladijn het volgende:
op (2/)4 wielen:
[ afbeelding ]
Lexxx (edit: en Ix) rijdt ook mee
In UDOWU SC ook al de laatste tijdquote:Op maandag 17 mei 2010 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, in de PTA SC lijkt het meer op KEL tegenwoordig
Maar het echte keldertje blijft het kelderstquote:Op maandag 17 mei 2010 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In UDOWU SC ook al de laatste tijd
Ik al 4 maanden op hetzelfde gewicht van 78 kgquote:
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar het echte keldertje blijft het kelderst![]()
OT: Over de kelders juh!
Bed
Ja, of even een rondje om het Cambuurstadion.quote:
GENOT. Klein stukje is dat oek maar niet juhquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja, of even een rondje om het Cambuurstadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |