We kunnen samen een Indo-Europeanen topic beginnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
is er ook een duitser topic dan?
Schuift da'?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Schuifpui het volgende:
Woont er iemand in Delft die m'n gitaar wil stemmen?![]()
![]()
![]()
Niet meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Schuifpui het volgende:
![]()
![]()
Een snaar klonk net niet helemaal goed, dus ik wilde hem iets aandraaien, maar nu heb ik het helemaal verneukt. Ik heb zo'n apparaatje, een elto GT-900 chromatic auto tuner, maar hij doet niets, er knipperen alleen twee lampjes bij de bes en # teken. Er zit een calibratieknop op, maar die doet ook niets.
Ik weet hoe het in theorie moet, 5e vakje moet hetzelfde zijn als de volgende snaar e.d., maar ik vind het moeilijk om te horen.
Morgen dan maar even een nieuwe stemapparaatje kopen, je moet toch iedere dag stemmen en ikg a niet iedere dag langskomenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Schuifpui het volgende:
![]()
![]()
Een snaar klonk net niet helemaal goed, dus ik wilde hem iets aandraaien, maar nu heb ik het helemaal verneukt. Ik heb zo'n apparaatje, een elto GT-900 chromatic auto tuner, maar hij doet niets, er knipperen alleen twee lampjes bij de bes en # teken. Er zit een calibratieknop op, maar die doet ook niets.
Ik weet hoe het in theorie moet, 5e vakje moet hetzelfde zijn als de volgende snaar e.d., maar ik vind het moeilijk om te horen.
Batterij leeg?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Schuifpui het volgende:
![]()
![]()
Nee zelfs een nieuwe batterij. Als ik hem aanzet springt hij even naar de A, daarna gaat het metertje helemaal terug en gaan die lampjes knipperen. Hij lijkt niet stuk, misschien iets met de input dan.quote:
Misschen een stomme opmerking, maar staat het volume van je gitaar open ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:08 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Nee zelfs een nieuwe batterij. Als ik hem aanzet springt hij even naar de A, daarna gaat het metertje helemaal terug en gaan die lampjes knipperen. Hij lijkt niet stuk, misschien iets met de input dan.
Huh, wtf?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Komen jullie ook nog een keer weer naar Vera, Brian?
Yep, dat heb ik nog wel even gecheckt voor ik hier postte.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschen een stomme opmerking, maar staat het volume van je gitaar open ?
Hahaa, de smoel van die vent:quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deze graag:
http://www.thomann.de/nl/electro_harmonix_nano_lpb1.htm
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef guitarist het volgende:
[..]
Huh, wtf?
Ow wacht, Vera Groningen?
Mijn zus heet Vera, vandaar dat ik in de war was..
Vast ooit wel weer eens.
Hey, die heb ik nog liggen! Weet nog niet zeker of ik er nog wat mee doe of niet. Zo niet dan mag jij hem uiteraard tegen zo-goed-als-niks van me overnemenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deze graag:
http://www.thomann.de/nl/electro_harmonix_nano_lpb1.htm
Als Dean het dan niks vind, dan neem ik em weer van Dean over!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nog liggen! Weet nog niet zeker of ik er nog wat mee doe of niet. Zo niet dan mag jij hem uiteraard tegen zo-goed-als-niks van me overnemen.
We hadden toch al een datum?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:28 schreef Witchfynder het volgende:
Maar nu je het er toch niet over hebben:
Wanneer doen we weer een meeting? Ik stem voor juli.
Omdat je er niks mee deed!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:30 schreef Daantke het volgende:
juni! juli is iedereen op vakantie.
waarom jat je mijn gespreksonderwerpen
Precies. Mag vanaf nu ook wel in de OP danquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef TeleluvR het volgende:
Ook handig dat we allemaal zo lekker op de hoogte zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |