Ik mag toch ook uit mezelf reageren? Het is echt niet zo dat wd daar om vraagt.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, stoere praat, dat ze backup van zowel jou als Lot nodig heeft zegt mij genoeg.
Iedereen heeft reputatie, op welke manier dan ook.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef reetveter het volgende:
Mensen die geen reputatie hebben hoog te houden.
Doe nou maar joh, als je erover begint moet je deliveren ook hè. Je lijkt Japsnars wel man.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lees terug, doe het serieus.
Zelfs ik ben niet zó triest om zo iets te doen.
Ik vraag je toch om het te posten, doe het dan ook.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lees terug, doe het serieus.
Zelfs ik ben niet zó triest om zo iets te doen.
Dat snap ik, maar als mensen ingrijpen is er duidelijk iemand aan het verliezen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik mag toch ook uit mezelf reageren? Het is echt niet zo dat wd daar om vraagt.
Zo vaak.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef reetveter het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je echt heel fijn zit. En dan iets pakt en je niet meer zo fijn zit als daarvoor. En je helemaal van alles uit zit te proberen om weer in die fijne positie te komen.
Dat vind ik altijd veel erger dan die stervende Afrikaantjes met aids.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef reetveter het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je echt heel fijn zit. En dan iets pakt en je niet meer zo fijn zit als daarvoor. En je helemaal van alles uit zit te proberen om weer in die fijne positie te komen.
Dat heeft ze echt niet nodig hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, stoere praat, dat ze backup van zowel jou als Lot nodig heeft zegt mij genoeg.
Je vraagt wel meer terwijl daar ook niet iedereen op ingaat.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vraag je toch om het te posten, doe het dan ook.
Nou nee. Je moet jezelf niet zo serieus nemen jij.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als mensen ingrijpen is er duidelijk iemand aan het verliezen.
Kijk maar eens naar vechtsport, daar komt ook de witte handdoek bij kijken soms.
Dan moet je niet zo kankerstoer doen en gewoon je grote bek houden, gesnipt, gesnapt, gesnopen? Mooi.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je vraagt wel meer terwijl daar ook niet iedereen op ingaat.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doe nou maar joh, als je erover begint moet je deliveren ook hè. Je lijkt Japsnars wel man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |