Maak er wel foto's van!!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Is beetje onhandig houden hier of hij moet gecastreerd worden. Maar natuurlijk wordt het een supermooi veulen waarvan het zonde is om hem te laten ruinen.
Oh en 1.65 oid. Weet niet.
Van de meesten zou ik nu on the edge zijn maar van Mozy neem ik het niet serieus.quote:
Ooh.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat jij haar verwijderd hebt. ZOek eerst eens bij jezelf
En ik wel met jou en jij gaat sneu lopen dreigen met een post. Een post. Zie je hoe zielig het is dat je daarmee moet dreigen. Alsof je me op de kast ging krijgen met een post. Oh ik ga lekker iets posten wat jij ooit zelf gepost hebt en daar ga je keihard van huilen. JA WANT ALS IK ER KEIHARD OM MOET HUILEN POST IK DAT HIER NATUURLIJK.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen confrontatie met je opgezocht.
De neuk, sinds wanneer gebruik ik "nee grapje"quote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee grapje, ik ben Sky. aan het trollen. Ik verveel me de ziekte.
Ok.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee grapje, ik ben Sky. aan het trollen. Ik verveel me de ziekte.
Maak er niet zo'n drama van.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En ik wel met jou en jij gaat sneu lopen dreigen met een post. Een post. Zie je hoe zielig het is dat je daarmee moet dreigen. Alsof je me op de kast ging krijgen met een post. Oh ik ga lekker iets posten wat jij ooit zelf gepost hebt en daar ga je keihard van huilen. JA WANT ALS IK ER KEIHARD OM MOET HUILEN POST IK DAT HIER NATUURLIJK.
Beter nee grapje dan "de neuk"quote:Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
De neuk, sinds wanneer gebruik ik "nee grapje"
Ik moet echt minder naar school gaan
Op zich zit je met bovenstaande post al half op de kast...quote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En ik wel met jou en jij gaat sneu lopen dreigen met een post. Een post. Zie je hoe zielig het is dat je daarmee moet dreigen. Alsof je me op de kast ging krijgen met een post. Oh ik ga lekker iets posten wat jij ooit zelf gepost hebt en daar ga je keihard van huilen. JA WANT ALS IK ER KEIHARD OM MOET HUILEN POST IK DAT HIER NATUURLIJK.
Denk aan je bloeddruk, malloot.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Door je stoere praat kom je wel over alsof je een reputatie hoog te houden hebt, dus haar reactie is niet echt vreemd.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef Potloodvis het volgende:
Hier WD, hier begon jij.
De onschuldige ik die daar niet om vroeg.
[..]
"hahaahahah graaaaaaaaap"quote:Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
De neuk, sinds wanneer gebruik ik "nee grapje"
Ik moet echt minder naar school gaan
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hecht broederschap. Zoals met de rest van de SC. Op Potloodvis na, dat is gewoon een buitenbeentje.
Dat krijg jij zo door ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Op zich zit je met bovenstaande post al half op de kast...
Post het, doe het.quote:
Ja, stoere praat, dat ze backup van zowel jou als Lot nodig heeft zegt mij genoeg.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Door je stoere praat kom je wel over alsof je een reputatie hoog te houden hebt, dus haar reactie is niet echt vreemd.
Volgens mij ben je nu wel op de kast.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |