Neuk nou eerst maar eens iemand ná Chai en kom dan terug.quote:
Jawel, je dreigt met een post van mij, waarmee je me blijkbaar in een hoekje kan drijven. Iets wat ik zelf gepost heb, zal mij echt niet kleinmaken hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Stoere praat, ik ben niet degene die hier iets zegt.
Hoe groot is die van jou eigenlijk?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh hangt van het veulen af. Hengstje wordt sws verkopen denk ik.
Hihi, je raakt ligt geirriteerd. Wat schattig.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Neuk nou eerst maar eens iemand ná Chai en kom dan terug.
Nee, daar heb ik geen last van.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Valt het jullie ook op dat wolvendagen niet zo vrolijk is vandaag? Examenstress?
Is beetje onhandig houden hier of hij moet gecastreerd worden. Maar natuurlijk wordt het een supermooi veulen waarvan het zonde is om hem te laten ruinen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe groot is die van jou eigenlijk?
En waarom hengst wel verkopen?
Ik heb vandaag geen confrontatie met je opgezocht.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, je dreigt met een post van mij, waarmee je me blijkbaar in een hoekje kan drijven. Iets wat ik zelf gepost heb, zal mij echt niet kleinmaken hoor.
What de fuckquote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hihi, je raakt ligt geirriteerd. Wat schattig.
Zeg jij: "Ik zou haar geven" ook met zachte G?
"Stop trying so hard. He doesn't like you. Jesus, don't kiss an ass if it's in the process of shitting on you."quote:
OMG HIHI SO RANDOM xD xDquote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zeg nu tegen een paar mensen dat ik cursus Russisch ga doen. Eerst wat ze zeggen is oke, hoe heet ie?
Omdat jij haar verwijderd hebt. ZOek eerst eens bij jezelfquote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Valt het jullie ook op dat wolvendagen niet zo vrolijk is vandaag? Examenstress?
Wat ben je toch ook lief he.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
What de fuck. Heb jij een overdosis misplaatste swag geslikt ofzo?
Ik BEN stoer.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Mozy, waarom doe jij zo stoer eigenlijk? Eerst deed je dat nooit.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt hier geen reputatie hoog te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |