OOOH SHIT EERLIJK DEZE IS HARD!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Boeiend, jij zegt dat je bruine haren hebt terwijl je op elke foto rood haar hebt, dat is pas erg.
Mijn leven is meer als een Ravensburger-puzzel. Dodelijk saai en ik weet al hoe het afloopt.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het leven is meer een Mens Erger je Niet.
Oh, je raakt me. Au. Het doet pijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Boeiend, jij zegt dat je bruine haren hebt terwijl je op elke foto rood haar hebt, dat is pas erg.
Dat is mijn favoriete FOK! fora.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het leven is meer een Mens Erger je Niet.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moest lachen..quote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit is echt een argument van lik-me-vestjequote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Forum. 'Fora' is meervoud.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete FOK! fora.
Heus.
![]()
Helemaal leip mr Sjeiks.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kanker nodig hebben om iets door te laten schemeren.
You go girl.
WAJOOO ZIE DEZE POST DAN!! TOT DE NOK TOE GEVULD MET SARCASMEquote:Op zondag 16 mei 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, je raakt me. Au. Het doet pijn.
Wie ben jij nou weer?quote:
HAHA. Oke ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik maak even duidelijk dat je overkomt als een Turk met een nektasje. Die gedragen zich ook zo.
En je komt altijd een stukje te kort.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mijn leven is meer als een Ravensburger-puzzel. Dodelijk saai en ik weet al hoe het afloopt.
Ja. Dus?quote:
Yea.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:10 schreef Bragi het volgende:
Tussen wie ging die discussie toentertijd eigenlijk?Wd en... Bt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |