Jullie snappen het spelletje niet, dat is duidelijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou nee. Je moet jezelf niet zo serieus nemen jij.
Haha, ik las bragi-queen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Wat een drama om één post. Kanker. Maar het zal wel komen door het langerlopende onderhuidse conflict tussen frusti WD en brag-queen PV.
Jij snapt niet dat het geen spelletje is.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jullie snappen het spelletje niet, dat is duidelijk.
Ik laat mij niet meeslepen, maar ik loop niet weg voor de discussie zelf.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Wat een drama om één post. Kanker. Maar het zal wel komen door het langerlopende onderhuidse conflict tussen frusti WD en brag-queen PV.
ITS SERIOUS BUSINESSquote:Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat het geen spelletje is.
Ik las ijskont.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik laat mij niet meeslepen, maar ik loop niet weg voor de discussie zelf.
Zo koel als een ijsklontje.
Kanker nodig hebben om iets door te laten schemeren.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo kankerstoer doen en gewoon je grote bek houden, gesnipt, gesnapt, gesnopen? Mooi.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Bragi het volgende:
Het leven is geen spel nee het leven is geen Wedden Dat!
Ik wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, ik las bragi-queen.
Haha, fopje, toch niet.
AAaahhh nee je gaat verdomme niet klagen om het woord kanker. Je bent toch geen wijfquote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kanker nodig hebben om iets door te laten schemeren.
You go girl.
Nee, ik maak even duidelijk dat je overkomt als een Turk met een nektasje. Die gedragen zich ook zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kanker nodig hebben om iets door te laten schemeren.
You go girl.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Bragi het volgende:
Het leven is meer een Mens Erger je Niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Bragi het volgende:
Boeiend, jij zegt dat je bruine haren hebt terwijl je op elke foto rood haar hebt, dat is pas erg.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik maak even duidelijk dat je overkomt als een Turk met een nektasje. Die gedragen zich ook zo.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
AAaahhh nee je gaat verdomme niet klagen om het woord kanker. Je bent toch geen wijf!?!
Die opmerking zal het extra sfeer meegeven.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
AAaahhh nee je gaat verdomme niet klagen om het woord kanker. Je bent toch geen wijf!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |