Kijk... regelmatig... ben zo onregelmatig als de pest. .. was buiten adem... en ik had het gevoel alsof ik overal vuur in me had.. niet het goed soort vuur!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent er weer.
Ja, goed hoor. En hoe is het met jou?
[..]
CGM. Een bakkie gaat er altijd in
.
Regelmatig gaan hardlopen dan, dan merk je vanzelf vooruitgang.
Daar heb ik nou nog nooit het nut van ingezien. In een slowchat.quote:
even kijken of ik nog iets heb gemistquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit het nut van ingezien. In een slowchat.
hahah ja opzichquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
even kijken of ik nog iets heb gemist![]()
zoals het de laatste tijd gaat in de KSC doe je 3 dagen in 2 minuten
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
in de KSC doe je 3 dagen in 2 minuten
Nja, om eerlijk te zijn... Niet dat ik me je nou herinner om je gloedvolle kwaliteitsposts, maar idd, waar was je al die tijd?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hahah ja opzichben ook heerlijk actief de laatste tijd
![]()
Tijd is relatiefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Een relativiteitstheorie waar Einstein nog een puntje aan kan sabbelen, dat moet gezegd
en vaak staat het nog op 1 paginaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Een relativiteitstheorie waar Einstein nog een puntje aan kan sabbelen, dat moet gezegd
Na ja, relatief kun je zeggen. Maar ZO relatief? Ik dacht dat tijd toch relatief absoluut was. Maar zoals GF het brengt is tijd absoluut relatief ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja, relatief kun je zeggen. Maar ZO relatief? Ik dacht dat tijd toch relatief absoluut was. Maar zoals GF het brengt is tijd absoluut relatief ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Mijn kwaliteit is van eigen, niet dat ik enigzins kwaliteit hier zal hebben. Maar ik was bezig met de student uithangen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, om eerlijk te zijn... Niet dat ik me je nou herinner om je gloedvolle kwaliteitsposts, maar idd, waar was je al die tijd?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja, relatief kun je zeggen. Maar ZO relatief? Ik dacht dat tijd toch relatief absoluut was. Maar zoals GF het brengt is tijd absoluut relatief ja."Time is relative to the observer"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ik had een handtekening van haarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoogezand, tering, dan heb je het ook ergens over.
Naja, Marianne Timmer
Al is dat alweer Sappemeer natuurlijk
Ja, het houd je van de straat he?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo!
[..]
Hier is het niet veel anders hoor, drukdrukdruk met studie, werk, de FP, vrienden en dan ook nog af en toe hier mijn neus laten zien![]()
.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Lol, ik moest gewoon echt even lachen toen ik dat las.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je met de snelheid van het licht om de tafel loopt, trap je vanachter op je eigen hielen
tweetyquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, het houd je van de straat he?
Maar gelukkig is het hier meestal erg gezellig! Dus er zijn nog steeds genoeg redenen om terug te blijven komen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je met de snelheid van het licht om de tafel loopt, trap je vanachter op je eigen hielen
Als je met de snelheid van het licht bier drinkt, dan word je ingehaald door je eigen kater terwijl je nog nuchter bentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, het houd je van de straat he?
Maar gelukkig is het hier meestal erg gezellig! Dus er zijn nog steeds genoeg redenen om terug te blijven komen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je met de snelheid van het licht bier drinkt, dan word je ingehaald door je eigen kater terwijl je nog nuchter bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |