Ach ja wat doe je eraan he.quote:
Daar zat ik ook, wist ik veel dat er een ander was. Der stond ook helemaal geen linkje in de Lapoquote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Het grote BoF!-topic: Waar Frank uit de PAX komt.
Gaan we daar verder
Ik zit donderdag bij de Toppers hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 09:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bah een hele week werken
Nou ja werken, morgen naar een congres, donderdag naar een borrel in Den Haag en vrijdag denk ik dat ik minimaal een halve dag vrij neem
Ik heb een hele goeie panasonic. De enige keer dat ik hem heb gebruikt deed hij het primaquote:Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef Keltie het volgende:
Vrijdag vrij
En laat vrijdag nu ook de release zijn van Red Dead Redemption
Iemand ervaring met Harddisc Recorders enzo?
Hoe zit dat met het aansluiten van zo'n ding?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb een hele goeie panasonic. De enige keer dat ik hem heb gebruikt deed hij het prima![]()
Twee jaar terug een Panasonic proberen te laten samenwerken met de UPC box. Dramatisch, met heel veel kabelwerk, denkwerk en opletwerk kon je het uiteindelijk voor elkaar krijgen om beide apparaten met elkaar te laten communiceren (vooral programmagids was een drama omdat die blijkbaar als onderliggende stroom met Eurosport wordt meegestuurd) en vervolgens ook de programma's op te nemen die jij wenste. Probeer zoiets maar eens aan je moeder uit te leggen..Toen de UPC met DVR kwam heb ik dat ding meteen genomen en nooit geen gezeik mee gehad.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef Keltie het volgende:
Zonder digitale tv te hebben? Hmm.. Even kijken of ze dat gaan snappen bij de UPCquote:Op maandag 17 mei 2010 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee jaar terug een Panasonic proberen te laten samenwerken met de UPC box. Dramatisch, met heel veel kabelwerk, denkwerk en opletwerk kon je het uiteindelijk voor elkaar krijgen om beide apparaten met elkaar te laten communiceren (vooral programmagids was een drama omdat die blijkbaar als onderliggende stroom met Eurosport wordt meegestuurd) en vervolgens ook de programma's op te nemen die jij wenste. Probeer zoiets maar eens aan je moeder uit te leggen..Toen de UPC met DVR kwam heb ik dat ding meteen genomen en nooit geen gezeik mee gehad.
Ik zou gewoon die 5,- extra kosten pakken en dat ding bij je UPC box nemen. Het is het gezeik gewoon niet waard
Kijk, dit is handige infoquote:Op maandag 17 mei 2010 11:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zonder digitale tv kun je de recorder gewoon oplaten nemen, terwijl jij naar een ander kanaal kijkt.
Digitaal kan dat dan weer niet, aangezien je dan maar 1 tuner hebt.
Bij analoog kun je eigenlijk elk apparaat met een tuner het signaal laten opnemen/tonen.
TV heeft een tuner dus je kan kijken wat je wilt.
Recorder heeft ook een tuner dus je kan opnemen wat je wilt.
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk...
Morgen Prince Of Persia The Forgotten Sandsquote:Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef Keltie het volgende:
Vrijdag vrij
En laat vrijdag nu ook de release zijn van Red Dead Redemption
De PoP reeks is mij kwijtgeraakt sinds het niet meer 2D zwart/wit isquote:Op maandag 17 mei 2010 12:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Morgen Prince Of Persia The Forgotten Sands![]()
Met digitale TV kun je ook gewoon naar een andere zender kijken terwijl je opneemt, althans met UPC wel. Met een externe Harddisc recorder van een digitaal UPC kastje opnemen werkt niet zover ik weet. Dan zul je met je externe Harddisc recorder rechtstreeks op moeten nemen van de kabel, slechte beeldkwaliteit dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zonder digitale tv kun je de recorder gewoon oplaten nemen, terwijl jij naar een ander kanaal kijkt.
Digitaal kan dat dan weer niet, aangezien je dan maar 1 tuner hebt.
Bij analoog kun je eigenlijk elk apparaat met een tuner het signaal laten opnemen/tonen.
TV heeft een tuner dus je kan kijken wat je wilt.
Recorder heeft ook een tuner dus je kan opnemen wat je wilt.
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk...
Zuigt... Doe maar niet...quote:Op maandag 17 mei 2010 12:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Morgen Prince Of Persia The Forgotten Sands![]()
Dacht ik al, maar wist het niet zeker. Anders zou het ook niet handig zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met digitale TV kun je ook gewoon naar een andere zender kijken terwijl je opneemt, althans met UPC wel.
Kan wel. Je kan het digitale signaal immers ook gewoon naar de IN sturen van je recorder en dan dat opnemen. Maar echt handig zal dat wel niet zijn, plus dat je dan niet tegelijk tv kan kijken, behalve dat wat je opneemt.quote:Met een externe Harddisc recorder van een digitaal UPC kastje opnemen werkt niet zover ik weet. Dan zul je met je externe Harddisc recorder rechtstreeks op moeten nemen van de kabel, slechte beeldkwaliteit dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |