abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2010 @ 19:11:30 #1
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_81500103

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_81500126
Voorspelbare tt
  zondag 16 mei 2010 @ 19:41:56 #3
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81501501
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:11 schreef jpjedi het volgende:
Voorspelbare tt
Ach ja wat doe je eraan he.

Net helemaal naar Roermond geweest en weer terug. Alleen maar uit de wind gezeten. Geen kop werk gedaan. Ik denk gemiddeld 80km/u ofzo.... Maar goed ik zat dan ook achterin de auto
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_81501928
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:11 schreef jpjedi het volgende:
Voorspelbare tt
Het grote BoF!-topic: Waar Frank uit de PAX komt.

Gaan we daar verder
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zondag 16 mei 2010 @ 21:43:07 #5
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_81509855
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef FJD het volgende:

[..]

Het grote BoF!-topic: Waar Frank uit de PAX komt.

Gaan we daar verder
Daar zat ik ook, wist ik veel dat er een ander was. Der stond ook helemaal geen linkje in de Lapo
pi_81523162
Morguh! Die korte weken wennen te snel!
  maandag 17 mei 2010 @ 08:38:30 #7
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81523179
En ik maar denken dat reetneuken voor homo's is...

Vrijdag vrij
RDR
pi_81523687
Mods Beetje het bazen-topic sluiten voor een topic zonder plaatje, fatsoenlijke TT en/of een sub-ps. Pure vriendjespolitiek! Stelletje kringrukkers
  maandag 17 mei 2010 @ 09:48:29 #9
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81524410
Bah een hele week werken

Nou ja werken, morgen naar een congres, donderdag naar een borrel in Den Haag en vrijdag denk ik dat ik minimaal een halve dag vrij neem
2de in de Tour de BoF!
  maandag 17 mei 2010 @ 09:59:34 #10
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_81524707
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bah een hele week werken

Nou ja werken, morgen naar een congres, donderdag naar een borrel in Den Haag en vrijdag denk ik dat ik minimaal een halve dag vrij neem
Ik zit donderdag bij de Toppers hoor
  maandag 17 mei 2010 @ 10:04:25 #11
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81524831
Vrijdag vrij
En laat vrijdag nu ook de release zijn van Red Dead Redemption

Iemand ervaring met Harddisc Recorders enzo?
  maandag 17 mei 2010 @ 10:29:01 #12
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81525476
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef Keltie het volgende:
Vrijdag vrij

Ik heb een hele goeie panasonic. De enige keer dat ik hem heb gebruikt deed hij het prima
2de in de Tour de BoF!
pi_81526469
WTF twee topics maar geen lapo... Oja

Hij is zo vet... Je vergeet de tijd er bijna door... gewoon 1,5 uur zitten pokeren...
  maandag 17 mei 2010 @ 11:20:56 #14
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81527013
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik heb een hele goeie panasonic. De enige keer dat ik hem heb gebruikt deed hij het prima
Hoe zit dat met het aansluiten van zo'n ding?
Is het altijd mogelijk iets op te nemen terwijl je naar een andere zender kijkt of moet je daar iets voor doen?
Dacht dat dit in de VHS-tijd nl. zo was.
pi_81527042
quote:
Twee jaar terug een Panasonic proberen te laten samenwerken met de UPC box. Dramatisch, met heel veel kabelwerk, denkwerk en opletwerk kon je het uiteindelijk voor elkaar krijgen om beide apparaten met elkaar te laten communiceren (vooral programmagids was een drama omdat die blijkbaar als onderliggende stroom met Eurosport wordt meegestuurd) en vervolgens ook de programma's op te nemen die jij wenste. Probeer zoiets maar eens aan je moeder uit te leggen..Toen de UPC met DVR kwam heb ik dat ding meteen genomen en nooit geen gezeik mee gehad.

Ik zou gewoon die 5,- extra kosten pakken en dat ding bij je UPC box nemen. Het is het gezeik gewoon niet waard
  maandag 17 mei 2010 @ 11:27:24 #16
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81527226
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:21 schreef FJD het volgende:

[..]

Twee jaar terug een Panasonic proberen te laten samenwerken met de UPC box. Dramatisch, met heel veel kabelwerk, denkwerk en opletwerk kon je het uiteindelijk voor elkaar krijgen om beide apparaten met elkaar te laten communiceren (vooral programmagids was een drama omdat die blijkbaar als onderliggende stroom met Eurosport wordt meegestuurd) en vervolgens ook de programma's op te nemen die jij wenste. Probeer zoiets maar eens aan je moeder uit te leggen..Toen de UPC met DVR kwam heb ik dat ding meteen genomen en nooit geen gezeik mee gehad.

Ik zou gewoon die 5,- extra kosten pakken en dat ding bij je UPC box nemen. Het is het gezeik gewoon niet waard
Zonder digitale tv te hebben? Hmm.. Even kijken of ze dat gaan snappen bij de UPC
  maandag 17 mei 2010 @ 11:33:14 #17
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81527404
Zonder digitale tv kun je de recorder gewoon oplaten nemen, terwijl jij naar een ander kanaal kijkt.
Digitaal kan dat dan weer niet, aangezien je dan maar 1 tuner hebt.
Bij analoog kun je eigenlijk elk apparaat met een tuner het signaal laten opnemen/tonen.
TV heeft een tuner dus je kan kijken wat je wilt.
Recorder heeft ook een tuner dus je kan opnemen wat je wilt.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk...
2de in de Tour de BoF!
pi_81527525
Op analoge TV heb je geen gezeik met dat kastje van UPC dus dat zou het wel makkelijker moeten maken Ik kan wel even thuis kijken wat onze oude DVR staat te doen. Ik geloof stof happen dus dan zou je dat ding wel kunnen lenen om te kijken of t goed werkt.
  maandag 17 mei 2010 @ 11:41:25 #19
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81527682
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zonder digitale tv kun je de recorder gewoon oplaten nemen, terwijl jij naar een ander kanaal kijkt.
Bij analoog kun je eigenlijk elk apparaat met een tuner het signaal laten opnemen/tonen.

Kijk, dit is handige info
pi_81528488
quote:
Vrijdag vrij

Morgen Prince Of Persia The Forgotten Sands
  maandag 17 mei 2010 @ 12:04:20 #21
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81528541
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:03 schreef Viro het volgende:

[..]

De PoP reeks is mij kwijtgeraakt sinds het niet meer 2D zwart/wit is
  maandag 17 mei 2010 @ 12:47:48 #22
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_81530191
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Met digitale TV kun je ook gewoon naar een andere zender kijken terwijl je opneemt, althans met UPC wel. Met een externe Harddisc recorder van een digitaal UPC kastje opnemen werkt niet zover ik weet. Dan zul je met je externe Harddisc recorder rechtstreeks op moeten nemen van de kabel, slechte beeldkwaliteit dus.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_81530444
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:03 schreef Viro het volgende:

[..]

Zuigt... Doe maar niet...
  maandag 17 mei 2010 @ 12:56:22 #24
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81530581
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Met digitale TV kun je ook gewoon naar een andere zender kijken terwijl je opneemt, althans met UPC wel.
Dacht ik al, maar wist het niet zeker. Anders zou het ook niet handig zijn
quote:
Met een externe Harddisc recorder van een digitaal UPC kastje opnemen werkt niet zover ik weet. Dan zul je met je externe Harddisc recorder rechtstreeks op moeten nemen van de kabel, slechte beeldkwaliteit dus.
Kan wel. Je kan het digitale signaal immers ook gewoon naar de IN sturen van je recorder en dan dat opnemen. Maar echt handig zal dat wel niet zijn, plus dat je dan niet tegelijk tv kan kijken, behalve dat wat je opneemt.

Ik vind het alleen nog steeds verrot dat je 5 euro per maand moet betalen voor een die box, terwijl je het digitale signaal niet eens digitaal naar je tv kan sturen
Of is mijn info alweer achterhaalt?
2de in de Tour de BoF!
pi_81530719
Even over HDMI kabels... Ze hebben het me toch weer moeilijker gemaakt... Ik dacht vraag eens waarom er duurdere kabels zijn... Antwoord: Die zijn beter... Vraag: Waarom? Nou die hebben een snellere datastroom.

Uhmmm... Is dat zo? En hoe zie ik dan dat het een slechtere kabel is? Ja dat kon je zien in artifacts in het beeld?

Dus... Duurdere kabel, Hoax?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')