SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Ik zeg nergens dat ze het niet verdienen. Ik zeg enkel dat ik het zonde vind, omdat ik Sparta één van de mooiere clubs in Nederland vind.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:34 schreef DaggerOne het volgende:
Excelsior scoort een uitgoal dus verdienen zij het. Zo zijn de regels. Kun je daar niet mee leven? Stop dan met kijken
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:34 schreef DaggerOne het volgende:
Excelsior scoort een uitgoal dus verdienen zij het. Zo zijn de regels. Kun je daar niet mee leven? Stop dan met kijken
Met als enig minpuntje het spelniveau van het eerste?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:37 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze het niet verdienen. Ik zeg enkel dat ik het zonde vind, omdat ik Sparta één van de mooiere clubs in Nederland vind.
Misschien kan AZ de Excelsior supporters lenen. Doen het beter dan die in Alkmaarquote:Op zondag 16 mei 2010 18:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Misschien halen ze samen wel genoeg punten om kampioen te worden.
Ja goed man. Paar jaar terug gingen ze hun seizoenskaart verkopen aan AZers. Echte clubmannenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef MB23 het volgende:
[..]
Misschien kan AZ de Excelsior supporters lenen. Doen het beter dan die in Alkmaar
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:39 schreef GGMM het volgende:
Dat hebben ze geheel aan zichzelf te danken. Jarenlang wanbeleid en dan De Mos weer als trainer aanstellen. Ik vind het heel jammer, want Sparta is een van de weinig clubs mét uitstraling, maar het is gheel terecht. Ze blijven maar aankloten daar.
Toen de AZers nog geld hadden was dat? Mooie tijden waren dat jaquote:Op zondag 16 mei 2010 19:29 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ja goed man. Paar jaar terug gingen ze hun seizoenskaart verkopen aan AZers. Echte clubmannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gedraagt je als een jood. Dat publiek in de Kuip komt trouwens ook niet verder dan 2 liedjes dus stil maar.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:41 schreef MB23 het volgende:
[..]
Toen de AZers nog geld hadden was dat? Mooie tijden waren dat ja
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een jood. Dat publiek in de Kuip komt trouwens ook niet verder dan 2 liedjes dus stil maar.
Het AZ-publiek komt niet verder dan slaan met een klapper.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een jood. Dat publiek in de Kuip komt trouwens ook niet verder dan 2 liedjes dus stil maar.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een Feyenoorder met een sig over Ajax. Wat lief.
Huhuhuquote:Op zondag 16 mei 2010 19:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dan moet jij eens een thuiswedstrijd van Twente bezoekenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef MB23 het volgende:
Ach, die Spartanen hebben gewoon een veels te grote bek altijdIk vind het voor de club ook zonde, maar zeker niet voor de supporters. Sterker nog, ik heb niks tegen Sparta of welke andere club dan ook (behalve Ajax), maar zodra ze bijdehand gaan doen krijgen ze het terug. Sparta, PSV, Twente, AZ, NAC. Van die clubjes die zo hard aan het zoeken zijn naar een rivaal ofzo. Totaal geen diep gegronde haat richting hun hoor, maar het provoceren e.d hoort erbij, juist lekker toch? Ook is het inderdaad hartstikke leuk voor Excelsior.
In Nederland is nergens meer een geweldige sfeer, al zijn ze bij ons de laatste tijd juist bezig dat een beetje terug te brengen. FRLyrics heeft daarin een mooie rol (gehad? Hoe zit dat met die stadionverboden trouwens?) en dat is goed te merken.
Trommels tellen niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dan moet jij eens een thuiswedstrijd van Twente bezoeken
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef luckass het volgende:
TS heeft een hekel aan Excelsior door die wedstrijd uit 2007
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef luckass het volgende:
TS heeft een hekel aan Excelsior door die wedstrijd uit 2007
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |