Yes!quote:Op zondag 16 mei 2010 17:34 schreef Gezicht het volgende:
Tegen deeltje 5 moeten we maar gewoon een collage van UI's maken, lijkt me stukken handiger en natuurlijk mooier.
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:50 schreef Argo het volgende:
Tvp voor later! Nu eerst even gamen in cowboy land HIYAAAAA ofzoiets! Heeft iemand mijn lasso gezien ?
In C&K wonen de kakkersquote:Op zondag 16 mei 2010 17:53 schreef Frishe het volgende:
Hier nog een Limburger.
Nog eventjes woonachtig in Cadier en Keer! Vanaf morgen de sleutel van ons huis in Bunde.![]()
Ik woon in midden limburg (Echt), MAAR volgens de politie regio's valt het nog net onder limburg noordquote:Op zondag 16 mei 2010 18:02 schreef fratsman het volgende:
Venlo meldt zich ook weer.volgens mij ben ik een van de weinige Noord-Limburgers.
![]()
In Echt? Sinds wanneer ben jij hiero verdwenen?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik woon in midden limburg (Echt), MAAR volgens de politie regio's valt het nog net onder limburg noord
dus een mini beetje noord-limburger hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
hiero verdwenen? que?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:11 schreef Rifoki het volgende:
[..]
In Echt? Sinds wanneer ben jij hiero verdwenen?
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
Een topic vol limburgers... Ik woon ook in Limburg in Hoensbroek... sjiek is mich dat...Mijn broer woont daar volgens mij ook. Alleen de grens tussen Hoensbroek en Brunssum is mij altijd wat vaag maar volgens mij woont ie in Hoensbroek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit regio parkstad!quote:
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |