En onder welke steen leef jij? Mevrouw Dino.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:05 schreef PinkLadii het volgende:
Seks is iets wat je moet doen met iemand van wie je houdt. Zoals je zelf al zegt krijg je er waarschijnlijk spijt van als je klaar met r bent. En wie weet wat t voor iemand is! Straks blijft ze je stalken ofzo. Volg je verstand, niet je lul. Wees verstandig;)
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hyves hoeft niet. Post gewoon haar profielfoto.
Wat ben jij naïef.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:25 schreef PinkLadii het volgende:
[..]
Damn dat was serieus adviesMja ben blij dat ik je heb kunnen vermaken!
tja van de andere kant weet je dat de kans aanwezig is dat er al een heel team doorheen gefietst is...quote:
Des te meer reden om het te doen, niet zeiken maar gewoon ballen! onterechte klacht dusquote:Op zondag 16 mei 2010 16:17 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
hahahaha nee zo'n type is het niet. Tis echt zo'n hockey kakkertje
Sjit zeg ben ik de enige me een beetje waardigheid en zelfrespect??quote:Op zondag 16 mei 2010 16:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
En onder welke steen leef jij? Mevrouw Dino.
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Als je haar niet doet ben je een wijf. Niet zeiken, gewoon eroverheen gaan.
ok niggaquote:Op zondag 16 mei 2010 16:25 schreef PinkLadii het volgende:
[..]
Damn dat was serieus adviesMja ben blij dat ik je heb kunnen vermaken!
Niet happen.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef PinkLadii het volgende:
[..]
Sjit zeg ben ik de enige me een beetje waardigheid en zelfrespect??
Voel je niets van.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
ja maar ze is een beetje raar, en heeeel nep. Daar kan ik niet tegen.
Hoezo is ze raar, en heel nep, het is toch ook niet alsof je echt met haar moet pratenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
Post die foto eens dan kunnen wij ons inleven in de situatiequote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
hmm ja maybe you're right, HATEFUCKING ;Pquote:Op zondag 16 mei 2010 16:32 schreef OmNomNom het volgende:
[..]
een prima reden om al die nepheid er tantoehard uit te neuken!
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:04 schreef Saaaaab het volgende:
Jullie mannen zeiken altijd over hoe moeilijk vrouwen in relaties doen en dat ze alleen goed zijn voor de seksEn dan vinden ze eindelijk een vrouw die alleen maar sex wil en verder niks, is het nog niet goed. De neuk. Dan moet je ook niet kieskeurig zijn.
Wil je dat we je helpen !!!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:35 schreef John_Q het volgende:
Hoe kan de boel nou escaleren als je gewoon 1 foto post?
Zolang je geen hyveslink post is er toch niks aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |