Huh? Ik hoorde het weekend in een podcast dat je gewoon de lasso kan gebruiken.quote:Op maandag 17 mei 2010 01:19 schreef Dynd het volgende:
Dingen niet in freeroam:
Bank overvallen
Trein overvallen
Treinen
Minigames
Lasso
Zo wordt het snel saai denk ik :/
Nee daar kwam ie later op terug dat klopte dus niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 07:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Huh? Ik hoorde het weekend in een podcast dat je gewoon de lasso kan gebruiken.
Geen treinenquote:Op maandag 17 mei 2010 01:19 schreef Dynd het volgende:
Dingen niet in freeroam:
Bank overvallen
Trein overvallen
Treinen
Minigames
Lasso
Jammer, maar er is denk ik nog genoeg te doen. Die andere multiplayer games lijken me best leukquote:Op maandag 17 mei 2010 01:19 schreef Dynd het volgende:
Dingen niet in freeroam:
Bank overvallen
Trein overvallen
Treinen
Minigames
Lasso
quote:Op maandag 17 mei 2010 01:19 schreef Dynd het volgende:
Dingen niet in freeroam:
Bank overvallen
Trein overvallen
Treinen
Minigames
Lasso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
andersom had je er geen flikker om gegevenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze hadden wat mij betreft de limited edition pre-orders die alleen online te bestellen waren uiteraard wel wat eerder mogen uitbrengen.
Nu mot ik ook wachten tot vrijdag zeker.. achterlijk gedoe toch steeds met dat "amerika op dinsdag en de rest vrijdag of donderdag whatever)
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:18 schreef Kwork het volgende:
[..]Jij hebt vertrouwen in LTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Bij de oorspronkelijke release zou Nederland eerder zijnquote:Nu mot ik ook wachten tot vrijdag zeker.. achterlijk gedoe toch steeds met dat "amerika op dinsdag en de rest vrijdag of donderdag whatever)
LT?quote:[..]
Jij hebt vertrouwen in LT
De lasso zit er geloof ik wel in maar is niet te gebruiken op andere spelers.quote:Op maandag 17 mei 2010 01:19 schreef Dynd het volgende:
Dingen niet in freeroam:
Bank overvallen
Trein overvallen
Treinen
Minigames
Lasso
"We Gettin' A-rab Money"quote:Op maandag 17 mei 2010 12:01 schreef appelsjap het volgende:
Ik vind m echt saai, ik vind TBoGT leuker.
Na een tijdje krijg je daar melding van, in Armadillo kwam bij mij de eerste. Een doodskop op de mapquote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef appelsjap het volgende:
wie weet waar de WANTED posters hangen? Ik kan ze nergens vinden..
Ja ik zag het alquote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef Kwork het volgende:
[..]
Na een tijdje krijg je daar melding van, in Armadillo kwam bij mij de eerste. Een doodskop op de map
ik zou zeggen bel ff een paar bedrijven en zet je bevindingen hier neer. Dan zijn wij ook meteen op de hoogte.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:52 schreef Dynd het volgende:
Zouden ze hem al ergens verkopen? In Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |