Ik heb al jaren last van een ingegroeide teennagel, de ene keer duurt het 3 maanden voordat het weer start en de andere keer een halfjaar.quote:
Aha okee dat is lastig jaaa...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb al jaren last van een ingegroeide teennagel, de ene keer duurt het 3 maanden voordat het weer start en de andere keer een halfjaar.
Nu de nagel aan 2 kanten is ingegroeid besloten om de hele nagel eraf te laten halen, doc heeft aangegeven dat ik dan beter 2 dagen thuis kan blijven omdat het nagelbed dan kan gaan ontsteken en open kan blijven liggen.
Trouwens wel heeel erg offtopic.
Owja.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Aha okee dat is lastig jaaa...
ja offtopic maar er staat toch MET SLOWCHAT
Snap ikquote:Op zondag 16 mei 2010 22:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Owja.![]()
Maar het komt dan ook weer goed uit eigenlijk, ik kon de hele week maar heb toch maar voor die Vrijdag gekozen.
Ik ookquote:Op zondag 16 mei 2010 22:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar gast, ik heb echt zin in de multiplayer.
Ja, een beetje de feeling van de game krijgen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar denk dat ik de eerste uren toch vooral alleen single player zal spelen
Ja dat dus,quote:Op zondag 16 mei 2010 22:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, een beetje de feeling van de game krijgen.
Ik zag laatst op een stream dat iemand een gebouw kon huren of kopen. Ze zullen ongetwijfeld wat met de kritiek gedaan hebben die op GTAIV is gegeven.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat dus,
Ik hoop wel echt dat er zat dingen zijn waar aan je je geld kan uitgeven niet zoals bij GTA IV waar in je het hele verhaal hoorde dat Niko geld nodig had en uiteindelijk had 1.000.000 en dan kun je er niks mee
onzin..quote:Op zondag 16 mei 2010 22:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En die wordt 10x groter als men het presteert om dit online te spelen voordat hij uit is.
Uhm nou mischien ziet MS dan je de game al hebt?quote:
Dat kan inderdaad. MS gooit soms games op het net met een bepaald bestand erin waaraan ze kunnen zien dat het gedownload is.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhm nou mischien ziet MS dan je de game al hebt?
Sterker nog, ze kunnen het al zien aan je achievements en ze komen in je gespeelde spellen lijst terecht, die al je friends en MS zelf ook kunnen zien.. Dus als je spellen download ipv koopt dan mag je ook lekker op de blaren zitten.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. MS gooit soms games op het net met een bepaald bestand erin waaraan ze kunnen zien dat het gedownload is.
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:54 schreef Nuchterheid het volgende:
De totale map had wel iets groter gemogen namelijk
Hij is niet klein hoor dat niet, maar 3x groter als San Andreas is denk ik een beetje overdreven. Jammer wat van het landschap kan je echt niet genoeg krijgenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:57 schreef SoldMayor het volgende:
De map is toch 3 keer groter dan San Andreas?
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar eh, jij hebt de singleplayer dus al uitgespeeld? Want in het begin heb je nog maar één achtste van de map unlocked.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:05 schreef SoldMayor het volgende:
Zal je trouwens in RDR ook een soort van Pay N Spray hebben ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |