Nee man, valt mee.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:02 schreef ufopiloot het volgende:
Edwinus is een beetje gefrustreerd geloof ik
Jup, en als mensen heb downloaden. Dan behoren ze hem ook te kopen, zoniet... BAN 4 LIFE!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
RDR is helaas al te downen voor xbox360
Het erge is, ik heb al een ban..quote:
serves you rightquote:
Digimon in HD.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef DaFrenk het volgende:
Stomme is dat er in de chat al de nieuwe streamnaam genoemd werd. Maar weet hem niet meer
http://nl.justin.tv/xerxdark#r=IrVLlWk~quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef DaFrenk het volgende:
Stomme is dat er in de chat al de nieuwe streamnaam genoemd werd. Maar weet hem niet meer
ziet er tof uit zegquote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
http://nl.justin.tv/xerxdark#r=IrVLlWk~
Voornamelijk een ?????? erachter.
edit: http://nl.justin.tv/thermotron#r=IrVLlWk~ Let op. CRAPPY BEELD!!!!!!
Die vind ik dan wel tofquote:
Heb je hier misschien een linkje naar?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zag net op een forum een paar screenshots voorbij komen van de cheats die je kan gebruiken. Het was een behoorlijke waslijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Topic was in 1 keer verdwenen, ik dacht dat iemand anders het wel zou posten ofzo.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Edwinuss het volgende:
Gevonden.sharpdressedman staat er ook tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had ook niet anders verwacht dan zo'n lange lijst gta kennendeOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Edwinuss het volgende:
Gevonden.Thanks! Dat is idd een indrukwekkende lijst aan cheats! Dat maakt het een beetje rotzooien in de game des te leuker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nou. Als ik de game uitgespeeld heb wil ik wel eens flink gaan ouwehoeren. Deed ik met GTAIV ook. Ik ga de game echt niet uitspelen met cheats.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Cheats kreeg je toch met die social club? Nja ik ga geen cheats gebruiken, is wel zielig opzich.
Wel tof als je ineens een stier kan laten spawnen
Ja dat! Kut he, ik heb de gewone GTA 4 niet meer, alleen nog maar die uitbreidingenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nou. Als ik de game uitgespeeld heb wil ik wel eens flink gaan ouwehoeren. Deed ik met GTAIV ook. Ik ga de game echt niet uitspelen met cheats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |