Nee man, valt mee.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:02 schreef ufopiloot het volgende:
Edwinus is een beetje gefrustreerd geloof ik
Jup, en als mensen heb downloaden. Dan behoren ze hem ook te kopen, zoniet... BAN 4 LIFE!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
RDR is helaas al te downen voor xbox360
Het erge is, ik heb al een ban..quote:
serves you rightquote:
Digimon in HD.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef DaFrenk het volgende:
Stomme is dat er in de chat al de nieuwe streamnaam genoemd werd. Maar weet hem niet meer
http://nl.justin.tv/xerxdark#r=IrVLlWk~quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef DaFrenk het volgende:
Stomme is dat er in de chat al de nieuwe streamnaam genoemd werd. Maar weet hem niet meer
ziet er tof uit zegquote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
http://nl.justin.tv/xerxdark#r=IrVLlWk~
Voornamelijk een ?????? erachter.
edit: http://nl.justin.tv/thermotron#r=IrVLlWk~ Let op. CRAPPY BEELD!!!!!!
Die vind ik dan wel tofquote:
Heb je hier misschien een linkje naar?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zag net op een forum een paar screenshots voorbij komen van de cheats die je kan gebruiken. Het was een behoorlijke waslijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Topic was in 1 keer verdwenen, ik dacht dat iemand anders het wel zou posten ofzo.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Edwinuss het volgende:
Gevonden.sharpdressedman staat er ook tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had ook niet anders verwacht dan zo'n lange lijst gta kennendeOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Edwinuss het volgende:
Gevonden.Thanks! Dat is idd een indrukwekkende lijst aan cheats! Dat maakt het een beetje rotzooien in de game des te leuker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nou. Als ik de game uitgespeeld heb wil ik wel eens flink gaan ouwehoeren. Deed ik met GTAIV ook. Ik ga de game echt niet uitspelen met cheats.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Cheats kreeg je toch met die social club? Nja ik ga geen cheats gebruiken, is wel zielig opzich.
Wel tof als je ineens een stier kan laten spawnen
Ja dat! Kut he, ik heb de gewone GTA 4 niet meer, alleen nog maar die uitbreidingenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nou. Als ik de game uitgespeeld heb wil ik wel eens flink gaan ouwehoeren. Deed ik met GTAIV ook. Ik ga de game echt niet uitspelen met cheats.
eerst de MP maar eens kapotspelenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nou. Als ik de game uitgespeeld heb wil ik wel eens flink gaan ouwehoeren. Deed ik met GTAIV ook. Ik ga de game echt niet uitspelen met cheats.
Ik heb GTAIV sinds de nachtrelease. Ik zal de game nooit wegdoen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat! Kut he, ik heb de gewone GTA 4 niet meer, alleen nog maar die uitbreidingen
hoe?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef Clownbaby het volgende:
Ik heb dit spel volledig legaal en het owned zwaar.
Foto met timestamp. Anders is je post geen cent waard.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef Clownbaby het volgende:
Ik heb dit spel volledig legaal en het owned zwaar.
Kopieerheffing.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Kopieerheffing.
Edit: Maar ik koop hem alsnog vanwege de extreme badassheid.
Ja ik heb hem ooit aan collega gegeven om ff te lenen. Collega is ontslagen en verder geen contact er mee. Koop hem wel keer 2dehands, heb hem nooit online gedaanquote:Op zondag 16 mei 2010 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb GTAIV sinds de nachtrelease. Ik zal de game nooit wegdoen.
Die kans is aanwezig.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:54 schreef Micra het volgende:
Krijg je niet een Ban op Xbox live als je het illegaal speelt?
En het streamt.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En die wordt 10x groter als men het presteert om dit online te spelen voordat hij uit is.
Gelukkig zit jij bij mij in de posse.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee die kans is erg groot juist was met MW2 ook
En download ik gelukkig nietquote:Op zondag 16 mei 2010 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij bij mij in de posse.
Ja man. Nu gaat het snel. Vanaf Dinsdag schat ik de kans groot dat de game in de winkels ligt.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En download ik gelukkig niet![]()
Nog een paar dagen
Als ik hem dinsdag heb is de kans groot dat ik woensdag en donderdag niet naar school gaquote:Op zondag 16 mei 2010 22:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja man. Nu gaat het snel. Vanaf Dinsdag schat ik de kans groot dat de game in de winkels ligt.
Dat was bij Skate 3 ook zo. Overal staat dat de datum 20 Mei is. Maar op heel veel plaatsen werd hij al een week eerder verkocht.
Natuurlijk is de grootte van Skate 3 niet te meten met RDR. Maar toch.
ik moet Vrijdagochtend naar de huisarts, ik moet daarna 2 dagen thuis blijven. Nu lijkt het op 't werk dat ik dat zo geplanned heb.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als ik hem dinsdag heb is de kans groot dat ik woensdag en donderdag niet naar school ga![]()
Wat moet je doen danquote:Op zondag 16 mei 2010 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik moet Vrijdagochtend naar de huisarts, ik moet daarna 2 dagen thuis blijven. Nu lijkt het op 't werk dat ik dat zo geplanned heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |