quote:Op maandag 17 mei 2010 12:01 schreef appelsjap het volgende:
Ik vind die hele setting ook niks eigenlijk, mja.
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:01 schreef appelsjap het volgende:
Ik vind m echt saai, ik vind TBoGT leuker.
Nou, gelukkig ben je wel een doorzetter.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja ik zag het almaar ik snap nog steeds niet hoe ik iemand moet vangen ipv te killen.
EDIT: ik krijg net een lasso, ik denk daar dus mee
Ja ga ik doenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:58 schreef R_B het volgende:
[..]
ik zou zeggen bel ff een paar bedrijven en zet je bevindingen hier neer. Dan zijn wij ook meteen op de hoogte.
Bart smit heeft hem denk ik ook nie binnen want dan starten ze de reserveringen ook wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja ga ik doen
Edit: FRS (Hoorn) heeft er nog geen bericht over gehad en krijgt hem waarschijnlijk morgen binnen. Toen ik zei dat ik morgen dan wel even zou langskomen zei ze dat dat goed was. Dus wie weet.![]()
Nu Bart Smit neemt niet op.
ach misschien wordt ie later wel leukerquote:Op maandag 17 mei 2010 14:01 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, gelukkig ben je wel een doorzetter.
Dixons gast zei dat hij dacht dat de release 17 mei was maar dat ze hem nog niet binnen hadden en ik het morgen maar moest proberen.quote:
komt (voorlopig) niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:25 schreef DeEckte het volgende:
weet iemand toevallig of de game ook op de PC uitkomt?
Gewoon een pre-order hoorquote:
Krijg je pas in een latere missie.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:35 schreef Xblister het volgende:
Snap alleen niks van die death-eye .. ik kan helemaal niemand marken? misschien komt dit nog wel later..
Minigames zitten er in, en lasso's ook. Lekker belangrijk dat je niet in een trein kan rijden (leuk joh, 1 knop indrukken om vooruit te gaan). Banken en treinen kan je niet 'overvallen'.. Maar je kan al het andere wel overvallen. Andere mensen, of winkels, etc. En alsof dat zo'n groot deel uitmaakt van het free-roam gedeelte. Er is echt nog genoeg te doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 01:19 schreef Dynd het volgende:
Dingen niet in freeroam:
Bank overvallen
Trein overvallen
Treinen
Minigames
Lasso
Zo wordt het snel saai denk ik :/
Geldt dat alleen voor MP?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:00 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Minigames zitten er in, en lasso's ook. Lekker belangrijk dat je niet in een trein kan rijden (leuk joh, 1 knop indrukken om vooruit te gaan). Banken en treinen kan je niet 'overvallen'.. Maar je kan al het andere wel overvallen. Andere mensen, of winkels, etc. En alsof dat zo'n groot deel uitmaakt van het free-roam gedeelte. Er is echt nog genoeg te doen.
Ik had het over MP Freeroamquote:Op maandag 17 mei 2010 15:00 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Minigames zitten er in, en lasso's ook. Lekker belangrijk dat je niet in een trein kan rijden (leuk joh, 1 knop indrukken om vooruit te gaan). Banken en treinen kan je niet 'overvallen'.. Maar je kan al het andere wel overvallen. Andere mensen, of winkels, etc. En alsof dat zo'n groot deel uitmaakt van het free-roam gedeelte. Er is echt nog genoeg te doen.
Waarom zou het dan saai worden? De dingen die jij noemt zijn wel de laatste dingen om je mee bezig te houden in multiplayer.quote:
Nergens.....quote:Op maandag 17 mei 2010 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand enig idee waar de game al is te krijgen in de omgeving Enschede/Hengelo
Release datum is daar pas 10 augustus 2011quote:Op maandag 17 mei 2010 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand enig idee waar de game al is te krijgen in de omgeving Enschede/Hengelo
Naja een beetje op elkaar schieten blijft ook maar zo lang leuk, en je hebt niet de variatie in vehicles als in GTA IV Free Mode.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:10 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Waarom zou het dan saai worden? De dingen die jij noemt zijn wel de laatste dingen om je mee bezig te houden in multiplayer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |