abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_265456
het familiealbum die weer ge-up-date en bevat nu foto's van:

-Omie Borgia in d'r stringetje en Fondaco temmend
-Sanne en Quenda als baby, hun eerste pasen en na een ruzie om een pakje sigaretten,
-De FOK! Familie Huisdealer,
-De huwelijksnacht van Tante Bep en Dark
-YOYO de na lange tijd teruggevonden moeder van Borgia
-Bep op Ameland en in een speciale greenpeace aktie
-Femmetje spelend op de blokfluit
-Jolleke en Ossie spelend bij oma op zolder
-Sanne die zich voorbereidt op een ontmoeting met Cynix
-Bogussie op carnaval in 1991
-Fondaco met Zeeuws Jongetje in het Kikibad
-De vreemde man die zondag's het vlees snijdt
-Fokkie de Familiekat
-Bianca het hese buurmeisje van de FOK! Familie Doorzon
http://www.expage.com/beppie

We missen nog foto's van b.v. Tombombadil, Moor, Just me, Pluisje, Merel,
Taraboemdiejee, Hannus, Hunter, Digger, Oudjong, Verbal, Meerhoerman, Puckz,
Hawkind, Trainspotter, Cynix, Arjuno en Coos en weet ik wie er nog allemaal
bij de familie zijn gefokt.

foto's van deze familieleden gaarne sturen naar Annemiek@my-Deja.com

donderdag 25 mei 2000 @ 20:54:00 #3
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_265457
Dag Tante Bep!
Wat heb ik genoten van het familiealbum!
Helaas heb ik zelf geen foto's voor je, probeer het eens bij mijn moeder zou ik zeggen.
Verder wil ik een ieder die info over mijn vader Tom Tombadil heeft vragen die info door te geven. Hij heeft mij direct na mijn geboorte verlaten en nooit meer contact opgenomen .
Inmiddels heb ik mijn moeder justme al wel opgespoord, maar ik durfde niet te vragen of zij hem nog wel eens ziet......
pi_265458
Bepski,
Mama heeft een nieuwe lading kiekjes opgestuurd, en daar zit Tommetje bij, en Hunter, en Dark op zijn werk, en nog wat jongens die ik niet ken, allemaal kleinkinderen, maar gut het is zo'n grote familie en mams d'r geheugen is niet meer wat het was.
We merken wel wanneer die in het familiealbum worden geplaatst.

Nee Meister, AF!!! $%#&*$^$%$*%&^*(*##

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

donderdag 25 mei 2000 @ 23:28:00 #5
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265459
Ma Bep,

Dat fotoalbum is zeker geweldig.
Alleen bezit ik zelf geen foto's. Die zijn namelijk tijdens mijn verhuizing bij U op zolder blijven staan. Tja en al die foto's van ex-vriendjes zijn toch de moeite niet waard om in het fotoalbum te plaatsen.

never play games........
  donderdag 25 mei 2000 @ 23:31:00 #6
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_265460
lief beppie, wat een fantastisch fotoalbum. Ik denk dat pa jaloers wordt als hij me zo bezig ziet en dat cynix de spijker op zijn kop sloeg toen hij het over rubberwareparty's had. mmmmmmmm het water loopt me in de mond. nu niet gelijk allemaal demonstratrice willen worden dames.
wanna play?
pi_265461
Kindertjes, waar zijn jullie? Oma heeft bijna 20 uur zonder levenstekenen doorgebracht en is heel bezorgd.
Bep, ben jij bezweken van schrik toen je mijn laatste zending kiekjes van de zolder hebt bekeken? Zo zijn ze, dat wist je toch?
Heb je het album al bijgewerkt, want iedereen was zo nieuwsgierig naar zichzelf.
Als ik die foto van Hunter zie dan krijg ik bijna mijn geheugen terug. Wat een spetter he?

vrijdag 26 mei 2000 @ 21:47:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265462
Omaaaaa

* Quenda® heeft begrepen dat een heleboel FOKkers de weg naar het forum kwijt zijn door de verhuizing.

* Quenda® zet alvast een lekker vat vol koffie voor de verdwaalden.

vrijdag 26 mei 2000 @ 23:31:00 #9
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265463
* femfatale had de weg vandaag al weer snel terug gevonden, alleen Hannus is de weg een beetje kwijt geraakt.

Maar ja, het was hier ook zo rustig.

* femfatale kan niet tegen stiltes.

Hopelijk vind de rest van de familie ons ook weer gauw terug, want ik begin ze toch wel te missen. Gelukkig heb ik nog wat contact kunnen leggen met Cynix.

Misschien moet Oma Borgia maar weer eens een paar nieuwe familiespelletjes bedenken.

never play games........
pi_265464
Opa Moor heeft net de weg weer terug gevonden - viel niet echt mee na die fles Wyborowa...

PS: Tante Bep, een heleboel van de foto's uit het album zijn weg, cq. vervangen door een pleister met "sorry - permission denied".
Mijn kleinzoon-sub staat op de eerste pagina die wel weer zichtbaar is, en voelt zich zeer vereerd Maar waar zijn de andere meesterwerken ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 27 Mei 2000).]

† In Memoriam † zaterdag 27 mei 2000 @ 07:10:00 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_265465
quote:
op 05-25-2000 om 08:54 PM schreef pluisje het volgende:
Dag Tante Bep!
Wat heb ik genoten van het familiealbum!
Helaas heb ik zelf geen foto's voor je, probeer het eens bij mijn moeder zou ik zeggen.
Verder wil ik een ieder die info over mijn vader Tom Tombadil heeft vragen die info door te geven. Hij heeft mij direct na mijn geboorte verlaten en nooit meer contact opgenomen .
Inmiddels heb ik mijn moeder justme al wel opgespoord, maar ik durfde niet te vragen of zij hem nog wel eens ziet......

Pluisje je mag me alles vragen wat je wilt alleen één ding.. vragen over en naar je vader roepen bij mij pijnlijke herinneringen op ik ben daar emotioneel nog niet zo aan toe..

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 27 mei 2000 @ 10:40:00 #12
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_265466
quote:
op 05-27-2000 om 07:10 AM schreef just me het volgende:

Pluisje je mag me alles vragen wat je wilt alleen één ding.. vragen over en naar je vader roepen bij mij pijnlijke herinneringen op ik ben daar emotioneel nog niet zo aan toe..

Ja maar mama, ik wil zo graag een papa!!!

pi_265467
wegens gebrek aan belangstelling verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos (Datum 27 Mei 2000).]

pi_265468
Zo, was dat effe lekker binnenkomen, 20 uur niet op FOK kunnen komen en dan lezen
dat alle foto's moven zijn, afijn inmiddels 6 uur verder is alles weer in orde en
er zijn tevens nieuwe foto's bijgeplaatst, was toch bezig

wie en wat staan er in het FOK! Familiealbum en vooral ook waarom

In de volgorde zoals ze in het album staan:

Tante Bep in haar eerste bikinietje
Oma Borgia in d'r stringetje
Tante Bep op Ameland voor een speciale Greenpeace aktie
Chuckie geeft een zeer speciale tupperware demonstratie
Onze FOK! Familie huisdealer komt wat te roken afleveren
Fondaco met Zeeuws jongetje in het Kiki bad
Fotoreportage gemaakt in de huwelijksnacht van Dark en Tante Bep
Trainspotter's reactie toen hij hoorde dat hij de zoon is van Meerhoerman
Meerhoerman's reactie toen hij hoorde dat hij de vader is van Trainspotter
Yoyo de na lange tijd teruggevonden Moeke van Cyberomi Borgia
Tombombadil, Fondaco, Coos, Oom Koos en Arjuno met hun beroemde Fat Chippendale's act
Femke die het werkje "in cantate dominee" speelt op de blokfluit
Jolleke en Ossie die lief samen aan het spelen zijn bij Omi op zolder
Sannetje die zich aan het voorbereiden is op een ontmoeting met Cynix
Bogussie viert carnaval!
Arjuno komt ons, de buren te hulp omdat de stoppen er weer 's uit zijn geslagen
Een of andere vreemde vent die zondags steeds het vlees komt snijden
Fokkie de familiekat in de fruitschaal, op het toilet en erg geschrokken van 't vrouwtje
Quenda die Sanne laat voelen dat ze van d'r pakkie peukies af moet blijven
Gabbertje Ximon die vet aan het "Hakken" is op een Rave party (waar hij flyers van spaart)
Jonge Moor geheel opgaande in een cybertrance
Hunter op jacht naar de liefde
De Hannes versie 2.3 gemaakt met Russische onderdelen
Familieuitjes naar Holiday on Ice, een Turkse avond en het Songfestival in Langetabbetje
De Oude Moor, de Godfather van onze FOK! Familie
Meister, onze "main man" en FOK! Familiegoeroe
Een stel Fok! Familiekids die groot worden gebracht met de fles
TARAraboemdijee gaat uit haar spikesdakje op de verloving van Oudjong en Verbal
Slaapmeisje, Puckz, Pluisje, Merel en Cynix, in de Koninginnenach '97

Familieleden, heb ik m'n best gedaan of heb ik m'n best gedaan, nee want ik dacht toch
dat ik m'n best gedaan had sorry, beetje melig geworden van al dat geknutsel.

Maarre... nou gaan jullie toch wel effies kijken he, please?

zaterdag 27 mei 2000 @ 15:28:00 #15
3847 Sanne®
streamteam
pi_265469
Heerlijk tante Bep!!!
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2000 @ 16:04:00 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_265470
Pluisje ik zal eens binnen de familie vragen of iemand weet waar je vader is, er moet toch iemand zijn die opheldering kan geven!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2000 @ 16:11:00 #17
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_265471

* just me doet een dringend beroep op een ieder die waar waar haar echtgenoot is dit aan haar mee te delen.

Pluisje is ontroostbaar en wil zo graag een vader hebben als haar echte vader niet terugkomt moet JustMe op zoek naar een andere vader voor Pluisje.

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 mei 2000 @ 16:18:00 #18
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_265472
quote:
op 05-27-2000 om 03:25 PM schreef Tante Bep het volgende:
(...)
TARAraboemdijee gaat uit haar spikesdakje op de verloving van Oudjong en Verbal
(...)

euhm, ik heb geen operaties ofzo gehad hoor, ik weet dat ik lang haar heb en dat enige verwarring teweeg brengt, maar ben toch echt een man hoor

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_265473
Echte voorjaarsschoonmaak hè Tante Bep.
Dan kom je nog eens wat tegen.

Hij is prachtig!"

pi_265474
quote:
op 05-27-2000 om 04:18 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
euhm, ik heb geen operaties ofzo gehad hoor, ik weet dat ik lang haar heb en dat enige verwarring teweeg brengt, maar ben toch echt een man hoor

Kenonne, dat heb ik weer, poepoe, ik heb wel m'n dag zeg, "het gaaaaaaaaaat maar door"
zou Sanne zeggen
Mijn excuus hoor Tararaatje, maar ja, het is toch eigenlijk ook niet uit je naam op te
maken he, er zijn nu eenmaal zowel mannelijke als vrouwelijke tararaboemdijeetjes zoals
je weet, nou ja, hoop dat je 't me niet kwalijk neemt dat ik het heeeeel eefies zo laat
staan in het album, heb echt geen puf meer om nu weer.....
De albumbezoekers moeten dan maar een stapje verder in hun fantasie treden en er vanuit
gaan dat je in travestie naar die verloving bent geweest, kan jou het schelen, het is
immers een grote ruimdenkende familie waartoe wij allen behoren, toch?

Voor de stamboom: dat maakt je dan ook ineene m'n neefie in plaats van me nichie, moet
ik nog wel straks het genealogisch bestand bijwerken, anders wordt het een zootje.

Dag neef van me, liefs, je Tante Bep

zaterdag 27 mei 2000 @ 23:35:00 #21
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_265475
Yeah, een oud bandje gevonden met de eerste woordjes van Slide!!
http://www.q-prime.net/quenda/sounds/hapfam.wav

en nog een stukje van datzelfde bandje, maar helaas heb ik nog niet kunnen bepalen op grond van stemherkenning wie dit is, heb wel een vermoeden
http://www.q-prime.net/quenda/sounds/enthousiast.ra

pi_265476
quote:
op 05-27-2000 om 01:24 PM schreef Koos Voos het volgende:

Man, man is dit de nationale ziek Tante Bep uit d'r goeie humeur dag, ofzo!
Sjeez, heb ik dat, het gaaaaaaaaaat maar door! ik ga nu toch eerst maar 's even
m'n harrut luchten hoor, anders kropt 't zo op allemaal.

Koos, sorry jongen, maar jij bent de lul, trek het je niet te veel aan 't is nl.
absoluut niet persoonlijk bedoeld, maar jouw berichtje is bij toeval nou net de
bekende druppel, zet je schrap, daaaaar komt ie......;

Voos, nou niet Beppie op gaan lopen FOK!ken he, ik heb al zo'n ergernisdag achter
de rug, weet je wel hoeveel werk dat voor mij als geblondeerde leek in het hele
multimedia gebeuren is om zo'n foto saaitje in mekaar te flanzen en wat nog erger
is, al dat werk wat ik er van de week al aan heb gehad vandaag nog eens voor een
2e keer te moeten doen omdat op mysterieuze wijze m'n foto's pleitheine waren.

Kost me bloed zweet en tranen hoor om de images eerst qua grootte aan te passen,
het hele zootje up te loaden, met een gemiddelde snelheid van rond de 1.0 kb, want
't is zaterdag en takkeweer, dus de hele regio zit op het net, de webpagina's maken
waar de afbeeldingen op moeten komen staan, achtergrondkleurtje, lines, lettertype,
tekstjes bij de foto's tikken, knippen en plakken en als je dan denkt dat het na
veel gekloot in orde moet zijn, de page in je browser starten waar 't er vervolgens
werkelijk NIET uit blijkt te zien.

Was vanmorgen eerst blij dat ik weer op FOK kon inloggen want had tot 7.30 uur geen
verbinding kunnen krijgen, om 8 uur lukte het wel en ik was net begonnen alles weer
een beetje bij te lezen ben tot ik het bericht van Moor las ergens tussen 8 en 9 uur,
ben toen direct aan de slag gegaan en was er na 15 uur pas mee klaar.

Had je berichtje met de 2 plaatjes echt wel gezien, (heb mijn lief nog geroepen om
ze te laten zien, "moet je 's nou komen kijken, er heeft iemand Tante Bep plaatjes
zitten maken, moet niet gekker worden"), maar moest ook m'n boodschappen, wassies,
kattenbak, telefoontjes en zulks meer doen en toen ik voor de tweede keer de topic
opende bleek ik in het fonkelnieuwe album, weer een man voor een vrouw aangezien te
hebben, oeps, nou ja, kan beuren, niet, dus dat eerst maar ff recht gezet, toen eten
koken, tafelen, naar een voetbalwedstrijd kijken en om 23 uur achter de pc gekropen.
Veel mailen, websites bijwerken, (nee niet die van het fotoalbum) om eindelijk naar
FOK toe te gaan, alles van gisteravond tot heden bijgelezen en op gereageerd, open
ik uiteindelijk de registratie topic, lees ik:

Nou vráág ik je en dat terwijl je er nog bij had geschreven dat je 's morgens niet zo
crea was, maar misschien vannacht wel dacht je!
Was ik dus in de veronderstelling dat ik vannacht fijn met Koos creatief met (kurk)en
webimages kon zijn, heb ik volgens jou gr#&*%#tvr gebrek aan belangstelling!

Pffffff, zo hehe, da's d'r uit, heeeeerlijk, dat lucht lekker op, ben weer helemaal
opgefrist en kan er nu weer even tegenaan

Dag Koos, bedankt voor je luisterend oor en je bufferende funktie, 't was gezallich!

Tante Bep, die vol goede moed de nacht tegemoet ziet!

zondag 28 mei 2000 @ 01:55:00 #23
3904 Koos Voos
teringhond
pi_265477
nou nou Tante Bep, ik weet niet waar jij van gesnoept heb maar je wordt er wel snel van.

Ergens had ik gelezen (weet niet meer waar)dat je wat moeite had met zo'n knipperplaatje.
Kom dacht ik, het regende inderdaad nogal, doe is wat voor je medeFokker/ster.
Dus veel geknutsel, foutmeldingen, bier en chips, 3Dstudiomax en mijn 2 katten.
En inderdaad ... de maat was in ieder geval goed (60 x 60).
Dus toen je 2 postings later hier geen aandacht aan schonk dacht ik, hmm, valt niet zo goed ..(ze waren ook niet zo goed) maar dat is wat anders.
Weet ik veel dat jij gestresst je huishoudelijke taken moeilijk kan kombineren met je Fokverslaving ?
Dus.. oeps ..sorry..als newbie trek ik mij bescheiden terug (en niet op m'n *** getrapt of zo)

Nou Bep ..pfff..dat lucht weer helemaal op.
Ik ben niet zo'n schrijver, in de tijd dat ik dit tik (1 x heineken 33 cl + 0.346 gram AK47) hadden er al 3 knipperplaatjes klaarkunnen zijn.

groetjes
superrelaxte Koos

ps heb ze nog ...als je nu bepaalde wensen of ideeen heb, meldt het dan effe...

pi_265478
Kezus Koos, waar haal jij je AK47? Ik ben zo duf als een konijn van een Oranje Budje, niet vooruit te branden.
Heb net als me dochtertje Bep de hele dag van hot naar her moeten rennen, de katten motten verschonen en wat er verder nog aan de depends moest. Ben bang dat de zon niet goed op me mars staat, dit is maar niets. Van de week toch maar even naar Joke Damman om me water te laten instralen, da's goed voor het zog.
Er waart een depri-golf over de wereld, iedereen loopt op half zeven. Werd vandaag van de rijweg weggefoeterd door voetgangers, die blijkbaar vonden dat ik als fietser maar op het trottoir moest rijden, want ik reed in de weg. Jawel, ze hadden die irritante bel wel gehoord, maar waren toch echt niet van plan op de stoep te gaan lopen. Toen ik vervolgens rechtuitdoor verder reed en een been raakte was het gescheld niet van de lucht. Nou, zei ik, dan wachten we toch effe gezellig op de Hermandad. Dat bleek niet nodig, nu zagen ze plotseling de dwaling hunner wegen. Ik ging de mijne maar zo in mineur dat zelfs FOK mij niet vermag te plezieren. Gelukkig kwam ik langs de Poolse Slijter dus een deel van het leed is geleden. Eens kijken of er nog wat in de fles zit.
Verdomme, Meister!!!! Blijf toch es met je poten van mijn drank!
Oma gaat nu richting Gracht. Zij die gaat plempen groet u.
-------------------------------
hoe vreselijk is dit alles

pi_265479
Graag vermelding achter Tante Bep's naam:
officiële, notariële, Keeper of the Records van de FOK!Family .

Tante Bep, je hebt 't verdiend !

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')