abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 mei 2000 @ 16:55:00 #1
3460 hekkie
Kwekkeboom, mmmmm.....
pi_265448
Het valt me steeds weer op dat ze in de bus denken dat ze een soort TV-helden zijn. Het zou me niet verbazen als SBS6 ze misleidt met verhalen over wat er allemaal met ze gaat gebeuren als ze die bus uit zijn. In vergelijking met BB is er volgens mij geen HOND die interesse heeft in een ex-buspassagier. Ze zijn het prijsvee van Fons en z'n SBS-club. Die verdienen hun geld wel en het zal hun aan hun reet roesten wat er met de mensen gebeurd als ze de bus uit zijn. En ergens, geef ze ongelijk, als bus-passagiers wilden maar één ding en dat is met hun kop op televisie en bekend worden. Op TV zijn ze nu geweest en nu weet iedereen hoe dom ze eigenlijk zijn. Om Jop is straks ook iedereen uitgelachen, Essie kan haar talenten in de Playboy demonsteren en that's it. Die zien we nooit meer terug, en gelukkig maar.
pi_265449
pi_265450
Koos Voos kan ik me bij deze opgeven voor een curcus multimedia,
moet je gr#*%#* mijn plaatje nou zien
  vrijdag 26 mei 2000 @ 10:48:00 #4
3278 pijl
Grrl op het Net
pi_265451
Yep, SBS houdt de passagiers nog steeds voor dat ze in een van de meest vernieuwende programma's zitten.
Ergens is het heel zielig voor ze. Maar ach, zelfs zij zouden beter moeten weten. Die realityshit is toch echt niet meer dan shit. Kappen ermee en terug naar de soapcultuur!
Heb uw lot lief

pi_265452
Viel bij het afspelen van herhalingen vanochtend toevallig in Koffietijd! waar John de Mol zat. Nou die heeft ook plaatsvervangende gène bij het afspelen van hun 'compilatietje' over BB1, BBDuitsland en DeBus hoor. En helemaal toen Jop nog in de koffie-studio over de Zee kwam zingen en hem tussendoor een hand kwam geven. Wel vertelt John met een gezicht alsof ie 5 nachten niet geslapen heeft, dat de kijkcijfers toch echt wel relatief gunstig zijn voor de diverse omroepen en 'time-slots', al lijken ze dan absoluut gezien laag sinds BB1. De BigBrother formule zal vlgs. John de komende jaren nog heel wat 'afgeleide' programma's opleveren, omdat het 'een nieuw soort televisie is'.

Eigenlijk klaarde zijn gezicht alleen een paar millimeter op bij het noemen van zijn nieuwe functie bij Telefonica: chief creative officer (oy,oy, Red.) JdM: "Nou..? klinkt dat?" , en bij de acteer-carrière van zijn zoon Johnny.

En daar doen we het dan allemaal voor...Bekende Producer worden of zoiets...

pi_265453
..tuurlijk Tante Bep.

De cursus wordt dit jaar op Ameland gegeven.

pi_265454
quote:
op 05-26-2000 om 11:41 AM schreef Koos Voos het volgende:
..tuurlijk Tante Bep.

De cursus wordt dit jaar op Ameland gegeven.


Coos schrijft zich ook direct in!!
Hâgstikke geinig!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')