De Liwadders hebben ook wel een baan... Maar goed, het bewijs is eens en te meer geleverd dat er op zaterdagavond/nacht niks te doen is in Leeuwarden, dus dan kan er gebaggerd wordenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:22 schreef Vork het volgende:
En wij hebben allemaal een baan en een sociaal leven naast het forum, waardoor nooit iemand tijd heeft om er een heel topic binnen een paar uur doorheen te knallen. Het is hier tenslotte geen Nijmegen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:46 schreef Ensaf het volgende:
Goeiedag ik ben nieuw hier!
Jullie OP klopt niet, dat wilde ik even zeggen!
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:46 schreef Ensaf het volgende:
Nu wel weerquote:Op zondag 16 mei 2010 15:46 schreef Ensaf het volgende:
Was er nog steeds kermis? Goh, ben er nog wel langs gefietst ook!quote:Op zondag 16 mei 2010 17:17 schreef tliciouz het volgende:
Zo net even een rondje op de kermis gedaan en toen staan kijken bij alle harley davidson's die langsredenHeerlijk in dit weer.
Laatste dag vandaag!quote:Op zondag 16 mei 2010 17:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Was er nog steeds kermis? Goh, ben er nog wel langs gefietst ook!
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:31 schreef Adelante het volgende:
Ik heb de tuinmeubels geolied vandaagLekker weertje voor, alleen mogen we er nu niet op zitten...
Ik wil ook een tuinquote:Op zondag 16 mei 2010 17:31 schreef Adelante het volgende:
Ik heb de tuinmeubels geolied vandaagLekker weertje voor, alleen mogen we er nu niet op zitten...
Had idd al wat "stille" hints opgevangen afgelopen wekenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]Je bedoelt dat je de meubelen MOEST oliën.
Ik ook, wij hebben alleen een dakterrasquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had idd al wat "stille" hints opgevangen afgelopen weken
Ja, maar het ziet er beter uit dan zo'n plastic hartman setquote:
Maakt niet uitquote:Op zondag 16 mei 2010 17:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ook, wij hebben alleen een dakterras
Jij gaat zeker toe kijken? Hoe ik mezelf onder smeer met olie?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mag je zelf de meubels oliën, ik ga het niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |