Ja sistau nou de hieltied te griemen ofsu, dau liekst wel een kienquote:
Ik wol ek wol een boastje ha.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik gaan na pinkpop nog een boatsje kope, waarskienlik een domp 740 of 770
die binne niet su duur
Nee Justmattie ligt naast sien vriendin in bed te griemen, en Neen staat op ut punt om te gaan krummeljen.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja sistau nou de hieltied te griemen ofsu, dau liekst wel een kien
wat 'n viesterds binne 't ok nietquote:Op zondag 16 mei 2010 00:07 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee Justmattie ligt naast sien vriendin in bed te griemen, en Neen staat op ut punt om te gaan krummeljen.
Ik wol een sloep.quote:
Gewoan gaan!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik wol een sloep.
Binnenkort ga ik een speedboot lenen om lekker bij Spannenburg te speedboten.
Moet nog wel even toestemming vragen om daar überhaupt te mogen varen.
Ik wil gaan pitten, nu krijg ik haast nog honger oek.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:10 schreef Crutch het volgende:
Nu eerst de oven voorverwarmen voor:
[ afbeelding ]
![]()
Jonguh! Het is pas Zaterdag. Gewoan uutslapeh juuuhquote:Op zondag 16 mei 2010 00:11 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik wil gaan pitten, nu krijg ik haast nog honger oek.
Altied sfeervol en geselligquote:Op zondag 16 mei 2010 00:12 schreef Ensaf het volgende:
Den ken ik mooi kombineare met een bezoekje aan snackbar De Rondweg!
Jeanneau Cap zekerquote:Op zondag 16 mei 2010 00:15 schreef Metalfrost het volgende:
Ik hef sels 'n jeanneau.. hef allenig geen idee wat voor 'n model.
motortsie d'r bij, 'n 2.2pk suzuki
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:11 schreef neen het volgende:
1.10 volgende week voor 4 broadsies bij de poiesz! Die bin goed!
Dat klopt.quote:
Ja juh, must gewoan inne broadroaster doen juh dat doen ik oek altied superlkker veel genot danquote:Op zondag 16 mei 2010 00:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb een grote doos bij de Sligro gehaald.
Maar iets klopt er niet volgens mij.
Ik moet deze 23 minuten op 180 Graden afbakken, da's toch veel te lang?
Koekepantsje of frituur gaat nog vlotter.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:18 schreef neen het volgende:
[..]
Ja juh, must gewoan inne broadroaster doen juh dat doen ik oek altied superlkker veel genot dan
Veel meer versies hewwe se oek nietquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:18 schreef neen het volgende:
[..]
Ja juh, must gewoan inne broadroaster doen juh dat doen ik oek altied superlkker veel genot dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |