Klinkt best als een leuk project eerlijk gezegd. Die kerel zelf zal wel alles regelen, aangezien het zijn afstudeer project is. Dan ga ik er ook niet echt van uit dat er veel geld mee gemoeid is, of wat voor beloning je ook hoort te krijgen. Hij is de gene die jou nodig heeft. Neem het dus niet al te serieus als of je voor de grote bazen werkt.
Maar ja. Als je je bij voorbaat al onzeker en argwanend opstelt kiest hij voor jou niet zo goed iemand anders. Je moet het wel willen.
Ik weet niet met welke camera je filmt, maar ik mag wel hopen dat je een beetje de basisregels kent en technisch gezien ook weet om te gaan met de wensen van de "klant", zeg maar dat je weet waar je mee bezig bent.
Neem in ieder geval het inteview op. Talking heads zijn vaak saai dus wellicht leuk om hem tijdens zijn werkzaamheden te interviewen. Luister naar wat hij te zeggen heeft en speel daar op in door interessante beelden te schieten.
Naja, verstand op nul, ga er gewoon voor, slechte ervaringen kan je van leren en aangevuld worden met goede.
Gaat het om deze advertentie?
http://www.filmvacatures.nl/?page=prikborden&action=view&id=8819