Ik las het hier en daar idd. 2.1 komt wel of niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Als ik mag,
Ik raar de X10 echt zwaar af.
Wel handig om te vermelden iddquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:37 schreef Zspirit het volgende:
hoi Ik heb een Ongebruikte HTC HD 2 Black in de aanbieding.
Hoeveel Gb is de iPhone?
Ik hoor graag van je.
MVG Stijn
2.1 staat gepland voor Eind 2010 voor de X10 (de source ben je me schuldig...)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik las het hier en daar idd. 2.1 komt wel of niet?
Nee, helaas. Tevens rotschop.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:23 schreef Dizer het volgende:
Geen interesse in de HTC Hero? Met bijbetaling van mijn kant uiteraard?
Nee, bij online nieuw kopen zou hij bij moeten gaan leggen. Net niet de bedoeling. Aangezien een nieuwe HD2 online 450 kost minimaal. Of je moet 'm nieuw particulier kopen, dan ben je voor 100 euro minder klaar, maar dan moeten we weer gaan versturen en daar heb ik het particulier niet zo op.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Barzi het volgende:
Ook te koop? Zo ja, vraagprijs?
Dan kan je broer met het geld een nieuwe/zo goed als nieuwe HD2 kopen!
Omdat appel.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef ultrakiller het volgende:
Als het even mag , wie zou zijn HD2 nou omruilen tegen een iphone
Oke. Ik ken evt. iemand die interesse heeft (ligt ook aan de bijbetaling). Hij bezit een HD2 en is ook helemaal compleet. Aan wat voor kleine bijbetaling zat je broer te denken?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
Nee, bij online nieuw kopen zou hij bij moeten gaan leggen. Net niet de bedoeling. Aangezien een nieuwe HD2 online 450 kost minimaal. Of je moet 'm nieuw particulier kopen, dan ben je voor 100 euro minder klaar, maar dan moeten we weer gaan versturen en daar heb ik het particulier niet zo op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |