en mag trouwens niet, mag geen film dingen of iets met copyright eropquote:
Mijne mag wel tochquote:Op zondag 30 mei 2010 15:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
en mag trouwens niet, mag geen film dingen of iets met copyright erop
Via Mijn ING doorklikken naar de Rentepuntenwinkel, dan kan het welquote:Op zondag 30 mei 2010 12:42 schreef Skonk het volgende:
Echt een gore kanker site blijft het
Waar moet ik nou klikken ?
Dit staat er:
[..]
En dan onderaan:
[..]
Dus geen link in de Rentepuntenwinkel naar bestellen
WTF DUDe
hij is besteld, dus we gaan het meemaken!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
en mag trouwens niet, mag geen film dingen of iets met copyright erop
Zou iemand voor mij zoiets kunnen maken? Ik ben een totale leek helaas. Maar dat zou ik echt ruig vindenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de mensen die nog iets willen doen met de chip: misschien een idee om een Tetris-achtig ontwerp te maken met die chip als een van de blokjes
Dat zou briljant zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 10:25 schreef Wasmachinemann het volgende:
[ afbeelding ]
Die wou ik maar hijs geen 480x480![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou briljant zijn
edit: kan niet slapen
[ afbeelding ]
Haha hij is mooiquote:Op maandag 31 mei 2010 00:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou briljant zijn
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou briljant zijn
[ afbeelding ]
Dat kan ja, maar het duurt wel wat langer voordat je huidige geblokkeert wordt.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:29 schreef thoragz het volgende:
stel je bent je normale betaalpas kwijt, ipv een nieuwe aanvragen van 10 euro kun je dan toch beter zo één pasje aanvragen? Of gaat dit niet werken?
Als je je pas kwijt bent is het sowieso verstandig om er melding van te maken, weet je zeker dat er geen misbruik plaats kan vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 01:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar het duurt wel wat langer voordat je huidige geblokkeert wordt.
Neem je dan ook een Alberto pas?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Rabobank moet dat ook invoeren, echt vette ontwerpen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |