Mijn Sonic kwam zonder probleem erdoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:04 schreef Fascination het volgende:
Echt bijna niets kan.Even kijken of ik toch nog wat leuks kan vinden.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://cdn3.knowyourmeme.(...)03499.png?1248992952
That's weird. Heb je nog ideeen misschien?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn Sonic kwam zonder probleem erdoor.
Ja, niet de naam van wat het is in de bestandsnaam zetten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
That's weird. Heb je nog ideeen misschien?
Waar van heb je dat plaatje? Ik heet Berend dus een pedobear is wel leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
als je pas is verlopen krijg je hetzelfde ontwerp gratis, als je een ander ontwerp wil (nu of over 5 jaar) moet je wel betalen.
[ afbeelding ]
Wat een retards werken daar dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, niet de naam van wat het is in de bestandsnaam zetten.
Ik weet toch niet wat jij leuk vindt, Fas.
Dat is wel een goeie, ja.quote:
Probeer anders BubblesGirl Bubbles girl! ( PAINT! )quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wil er iets grappigs op, als ik een vent had geweest had ik pedobear genomen maar nu zoek ik iets anders wat een 'omg' teweeg brengt. Facepalm vind ik niet leuk, tubgirl zal niet toegelaten worden. Chuck Norris denk ik ook niet.
Wat misschien leuk is: Optische illusie, briefgeld, een andere pasvoorkant erop.. maar volgens mij mag dat laatste ook nietING Nazi's.
Op Google gevonden, beetje hoge kwaliteit en achtergrondkleur veranderd. Heb het origineel niet meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Waar van heb je dat plaatje? Ik heet Berend dus een pedobear is wel leuk
Echt hilarisch, ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Waar van heb je dat plaatje? Ik heet Berend dus een pedobear is wel leuk
De plaatjes van Mary Cherry bevatten niet genoeg pixels. Dus heb ik maar wat anders gedaan.quote:
Ja, dit schreeuwt Fas!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
De plaatjes van Mary Cherry bevatten niet genoeg pixels. Dus heb ik maar wat anders gedaan.
Dit:
[ afbeelding ]
Wat is dat? Een planeet met duimpje omhoog?quote:
Wat had je dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:02 schreef Tokus het volgende:
hmpf. ontwerp afgekeurd. Het zou leuk zijn als ze erbij zeggen waarom, maar nee....
En dan krijg je zo'n mailtje dat je een voucher krijgt en het opnieuw mag doen... maar dat wil ik niet. Ik wil m'n geld terug. Ben benieuwd wat ze daarop gaan antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |