Als hij niet zo uitgerekt zou zijn, wel. Maar nu vind ik hem niet mooi meer.Heeft iemand een HD-versie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas op, daluk word je nog moe!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik heb deze baas op mijn pasje.
[ afbeelding ]
Heb even geen zin om een foto te maken omdat ik dan weer helemaal mijn telefoon uit moet doen om dat kaartje in de PC te proppen.
Bluetooth?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik heb deze baas op mijn pasje.
[ afbeelding ]
Heb even geen zin om een foto te maken omdat ik dan weer helemaal mijn telefoon uit moet doen om dat kaartje in de PC te proppen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb deze nu al een paar jaar:
[ afbeelding ]
Geen bluetooth op mijn PC voor zover ik weet.quote:
Ik zie het al voor me hoe hij door de pinautomaat gaatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Geen bluetooth op mijn PC voor zover ik weet.
En ik kon mijn telefoon niet uizetten voor het kaartje (die onder de batterij zit) omdat ik een belangrijk belletje verwachtte.
Maar goed, de kwaliteit is om te huilen. En ik weet het, ik hield de camera veel te dichtbij.
[ afbeelding ]
Dat was ik, kloonquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat was dus hier. Jammer dat het plaatje het niet meer doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |