Echt he, zo zonde dat de Postbank verdwenen is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:48 schreef Fingon het volgende:
Ja die oude lay-out is zoveel rustiger voor het oog, heerlijk blauw met zo'n leuke leeuw
Hadden we toen trouwens serieus 4,75% rente?![]()
![]()
Iemand?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef aarsschimmel het volgende:
Als je pas wordt geweigerd, kost het dan weer extra om een nieuw verzoek in te dienen met een nieuwe afbeelding? Ik las dat je na weigering nog 2 pogingen hebt, maar wordt daar ook echt standaard weer kosten voor gerekend en zoja hoeveel?
Die chip verpeste deze foto, ik had een aantal jaar deze:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:16 schreef gias het volgende:
Heb hem al een paar jaar zo.
Eerst bij de postbank, toen zat die chip er nog niet zo doorheen. Had hem eigenlijk toen even moeten aanpassen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb sinds enige tijd Pac-man op mijn pas:
[ afbeelding ]
De lege plek in de hoek van de doolhof is bedoeld voor de chip
Ik was al een tikje verbaasd dat hij bij mij wel goed werd gekeurdquote:
Ik vind het stomquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was al een tikje verbaasd dat hij bij mij wel goed werd gekeurd
Nou ja, jammer. Misschien dat je het plaatje met minimale aanpassingen er wel door krijgt, omdat ie dan niet op internet te vinden is. Ik weet niet precies waar ze op selecteren, maar het zou kunnen helpen
Nicequote:Op woensdag 7 juli 2010 17:54 schreef geertbukken het volgende:
[ afbeelding ]
lol net gemaakt. Ik wilde eerst een goldcard doen.
Hulde voor de screenshotsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Ik heb de site van toen ook vastgelegd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice! Heb je de originele afbeelding ook?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:54 schreef geertbukken het volgende:
[ afbeelding ]
lol net gemaakt. Ik wilde eerst een goldcard doen.
jep.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nice! Heb je de originele afbeelding ook?
Die is net iets mooier dan die van mijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:54 schreef 8D het volgende:
Niet origineel, wel leuk:
[ afbeelding ]
(Heb wel het achtergrond effect wat "mooier" gemaakt)
Wat the fuck, die kwam bij mij niet door.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die is net iets mooier dan die van mij
[ afbeelding ]
Ook maar gedaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die is net iets mooier dan die van mij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |