1quote:Op zondag 4 juli 2010 13:31 schreef Fingon het volgende:
Ok 2 ontwerpen. welke van de 2 vinden jullie het mooiste?
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
[ link | afbeelding ]
quote:Speciaal voor alle Oranje fans heeft ING van 10 mei t/m 18 juli 2010 een MijnBetaalpas actie met officiele WK-beelden.
Kan voor alle ontwerpen. Ik heb de mijne ook via de rentepunten aangevraagd.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef aarsschimmel het volgende:
Is de huidige ¤2,50 actie voor alle ontwerpen of alleen met wk-beelden? Deze actie he: https://www.ing.nl/partic(...)rentepuntenshop.aspx
Ik twijfel erover door deze zin:
[..]
Neem dan het apple logo en spiegel het ofzo, misschien dat het dan wel kan ?:Pquote:Op zondag 4 juli 2010 14:45 schreef rubje het volgende:
jah ken dat, wilde m'n cc tijd terug ontwerpen met het oude apple logo, krijg ik een mail,mag niet.
Kutzooi!
De eerste.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:31 schreef Fingon het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Onderste.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:31 schreef Fingon het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet wat jij ziet hoor, maar ik zie alleen een grote leeuw op een leeuwinnetje zitten...quote:
\quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:40 schreef Socios het volgende:
Ik heb gewoon meteen een pas laten maken in de kleur blauw van de Postbank met een wit logo erop. Fuck ING, Postbank ftw.
Ik heb ´m al sinds januari 2009. Meteen aangemaakt toen ING de huisstijlkleuren naar oranje gingen maken. Ik meteen ingegrepen door een Postbankpas aan te maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Al binnen ook?
Oke nicequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb ´m al sinds januari 2009. Meteen aangemaakt toen ING de huisstijlkleuren naar oranje gingen maken. Ik meteen ingegrepen door een Postbankpas aan te maken.
Precies. Ik heb de site van toen ook vastgelegd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Oke niceIk vond dat postbank-blauw wel een stuk mooier dan dit oranje ja
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Ik heb de site van toen ook vastgelegd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |