ik had hem vorige week maandag besteld, en kreeg vandaag ineens een mail dat ze hem retour hadden gekregen en later kreeg ik een mail met een nieuwe codequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja ik zit hier ook al langer dan 5 dagen te wachten.
Ook geen afwijzing gehad, maar ook geen nieuwe pinpas
Je betaalt een paar euro vervangingskosten plus de normale kaartbijdrage. Is het een tweede betaalpas bij een rekening dan kost je dat 10,95 euro per jaar, tenzij je een speciaal pakket hebt oidquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:34 schreef thoragz het volgende:
Betaal je voor deze Mijn Betaalpas ook de jaarlijkse kosten van 10,95 euro per jaar? Of eenmalig 5 euro?
Hoeveel betaal je dan voor vijf euro?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:48 schreef eQuaL het volgende:
Ik denk dat ik deze bestel, 5 euro vind ik sowieso niet zo duur![]()
[ afbeelding ]
Vandaag bericht gekregen dat 'ie is afgekeurd...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef SinofEnvy het volgende:
Hmm, 12 Juni ontworpen en ingediend, en nog geen bericht of pinpas in de bus.. Vaag.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:41 schreef DeBassist het volgende:
[..]
laat even weten als ie erdoor komt
quote:
Heb je een pm gestuurd paar dagen terug. Niet ontvangen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik weet niet meer waar ik hem gevonden heb.
Heb je voor mij een mail adres zodat ik hem naar je toe kan sturen?
Oops sorry niet in de gaten gehad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:40 schreef lelouch het volgende:
[..]
Heb je een pm gestuurd paar dagen terug. Niet ontvangen?
Dat is echt een geniaal ideequote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb sinds enige tijd Pac-man op mijn pas:
[ afbeelding ]
De lege plek in de hoek van de doolhof is bedoeld voor de chip
Mag ik hier de source van?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:38 schreef DonJeffrenzo het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen datie er door komt
Ik krijg veel positieve reacties op m'n pedopas, ook van mensen die het beertje niet kennenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zou er wel een memorabele shot van Probleemwijken op willen, maar voor degenen die het niet herkennen is een lelijke, vloekende vent ook een beetje vreemd
Ja maar pedobear is ook gewoon een leuke cartoon, als je hem niet zou kennen. Kees of die vent "Het is allemaal de schuld van de Rabobank" niet echtquote:Op zondag 4 juli 2010 02:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik krijg veel positieve reacties op m'n pedopas, ook van mensen die het beertje niet kennen
Heb hem ontvangen en ook aangevraagdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oops sorry niet in de gaten gehad.
Mail net verstuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |