Ik had 'm beter wel kunnen tillen. Natuurlijk hoefde het niet, wat zeg ik, ik heb het niet gedaan. En niet te dankbaar zijn hoor, ik heb het zelf aangeboden, vond het wel leuk en zo'n moeite was het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, ik realiseer me nu pas dat ik die spelling misschien niet zo goed gekozen heb.
M'n rug doet lastig, maar dat zal wel weer voorbij zijn voor het spul allemaal richting het nieuwe huis moet.. En natuurlijk hoefde jij 'm niet te tillen, je hebt zo al geweldig geholpen en veel te veel gedaan.
Wat zijn jullie allemaal lief voor elkaarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had 'm beter wel kunnen tillen. Natuurlijk hoefde het niet, wat zeg ik, ik heb het niet gedaan. En niet te dankbaar zijn hoor, ik heb het zelf aangeboden, vond het wel leuk en zo'n moeite was het nou ook weer niet.
Hou dat aub ook in gedachten als er nog wat versleept moet worden - het is geen groot offer. Ik ben ook wel eens door iemand zonder veel goede redenen geholpen - dat is een goede reden om af en toe bij te springen bij een ander.
QFT! Ik sluit me daar nog steeds bij aan hoor DaDquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:18 schreef sigme het volgende:
Hou dat aub ook in gedachten als er nog wat versleept moet worden - het is geen groot offer. Ik ben ook wel eens door iemand zonder veel goede redenen geholpen - dat is een goede reden om af en toe bij te springen bij een ander.
Nee, nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
QFT! Ik sluit me daar nog steeds bij aan hoor DaD
Viking, had jij al eens van Zwemgoud gehoord?Zag vandaag een flyer liggen en moest aan je denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |