Ik denk eigenlijk van wel, want de andere video's doen het wel gewoon?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:50 schreef john2406 het volgende:
Ligt het wel aan je video recorder?
Heb dat ook eens gehad en toen stond de tv in de verkeerde weergave.
Krijg het niet voor elkaar dus ik krijg nog altijd zwartwit beeldquote:Op maandag 17 mei 2010 17:42 schreef VampiricDemon het volgende:
OK, dank je wel. Ik zal eens proberen of op mijn TV een andere instelling mogelijk is.
Tevens schopje
Ja hoor, wat voor een is het? en wat vraag je ervoor?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:22 schreef T42 het volgende:
ik heb zo'n video is nu 3 maanden oud intresse?
jvc type geen idee maar ik speel er ntsc in af.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:08 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar dus ik krijg nog altijd zwartwit beeld(als ik fastforward zie ik wel dat de film in kleur is maar dan kan ik hem niet kijken)
[..]
Ja hoor, wat voor een is het? en wat vraag je ervoor?
Oh nee, dat is veel te duur. Het is maar om 4 videootjes af te spelen. Dus helaas.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:47 schreef T42 het volgende:
[..]
jvc type geen idee maar ik speel er ntsc in af.
50 euro
d8 ik al hij is nog maar 3 maanden oud daaromquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:56 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Oh nee, dat is veel te duur. Het is maar om 4 videootjes af te spelen. Dus helaas.
Dat heeft voor 100% zeker te maken met een NTSC videoband. Dus je hebt een NTSC playback VCR nodig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:08 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar dus ik krijg nog altijd zwartwit beeld(als ik fastforward zie ik wel dat de film in kleur is maar dan kan ik hem niet kijken)
[..]
Ja hoor, wat voor een is het? en wat vraag je ervoor?
Dat ligt eraan hoe snel je capturen kuntquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:13 schreef Prowl het volgende:
Ik heb er wel 1 voor je maar ik moet nog zo'n 200 videobanden er mee capturen dus tegen de tijd dat ik em niet meer nodig heb dan heb je er denk ik al wel 1 gevonden
De instellingen veranderen is geen mogelijkheid helaas, en een goedkoop NTSC videorecordertje heb ik nog nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef FP128 het volgende:
Ik zie allerlei reacties maar ik kan er niet uit opmaken of de vraag van de TS nu beantwoordt is.
zijn hier idd nogal zeldzaam, aangezien je er weinig mee kunt.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:09 schreef devl1nsect het volgende:
En 50 euro voor een NTSC videorecorder is erg weinig. Goedkoper zul je denk ik niet treffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |