ehhh dan maar gelijk een heel jaar erover heen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
nou heb ik vnv afgesproken maar wil diegene niet meer omdat ik moe kan worden![]()
dan moeten we maar wachten tot volgend jaar
dus mijn zaterdag verder is niet meer zo nuttig
ja nou laat dan maar helemaal zitten, aan zo'n vriend heb ik niksquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:42 schreef cybermans het volgende:
[..]
ehhh dan maar gelijk een heel jaar erover heen?
wat hebben jullie naast de gemarineerde ananas zoal?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:43 schreef golfer het volgende:
De brikketenstarter staat te fikken. We kunnen bijna beginnen met BBQ-en.
Brikettenstarters FTWquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:43 schreef golfer het volgende:
Ohh jum!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga een cheesy vegetable tart maken zo. Boek van Kurma Dasa, echt geweldigAllemaal vegetarisch, allesbehalve slank, maar lékker! Ik heb hooggespannen verwachtingen.
Lekker, wat gooi je er zoal op? Ik vind die brikettenstarter ideaal; even deuren en ramen dicht, keihard fikken en met 20 minuten kun je BBQ'en. Zonder geklooi met vieze aanmaakvloeistoffen of spiritus.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:43 schreef golfer het volgende:
alles met kaas is lekker (helaas wel ongezond)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga een cheesy vegetable tart maken zo. Boek van Kurma Dasa, echt geweldigAllemaal vegetarisch, allesbehalve slank, maar lékker! Ik heb hooggespannen verwachtingen.
Onzinquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
alles met kaas is lekker (helaas wel ongezond)
Met die kokosbriketten hoeven deuren en ramen niet eens dicht, want ze ruiken nauwelijks en walmen ook nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, wat gooi je er zoal op? Ik vind die brikettenstarter ideaal; even deuren en ramen dicht, keihard fikken en met 20 minuten kun je BBQ'en. Zonder geklooi met vieze aanmaakvloeistoffen of spiritus.
spareribs... die duren langquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Met die kokosbriketten hoeven deuren en ramen niet eens dicht, want ze ruiken nauwelijks en walmen ook niet
We zijn maar met z'n tweetjes dus alleen wat spiesen gemarineerde kip, wat lamsvleesburgers en twee stukken spareribs.
Wat gegrilde aubergines erbij, bak sla en de gemarineerde ananasspiesen als toetje.
moet af en toe ook kunnenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben een stuk minder culinair (totaal niet);
net de snackbar gebeld, ga over 10 min bestelling ophalen
Hiet gaat de frituur aan zoquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben een stuk minder culinair (totaal niet);
net de snackbar gebeld, ga over 10 min bestelling ophalen
Bij ons staat ie in de garage en ik geloof dat we hem 1x gebruikt hebben sinds we hier wonen.. en dat is bijkans 3 jaarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
zo das lef hebben.... een frituurpan thuis
begin er zelf absoluut niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |