abonnement Unibet Coolblue
pi_265405
Wie zou de volgende zijn die de bus moet verlaten??? Ik denk dat het Iwan wordt. Aangezien Eric erg populair aan het worden is komen Iwan en Tessa op de bank, tja en alle passagiers zijn gek op Tessa dus zal Iwam de bus moeten verlaten de volgende keer.
Wanneer is dat eigenlijk???
Antonette gaat winnen.
  donderdag 25 mei 2000 @ 12:40:00 #2
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_265406
Even ter informatie: er komt geen 'bank' meer. Diegene die op 31 mei onderaan de lijst staat, moet de bus verlaten.
Dus eindelijk dan de groep 4-for-ever geen invloed meer uitoefenen.
Nu blijft het natuurlijk de vraag of SBS het aandurft om een 'nieuweling' toe te laten tot de laatste 3...
pi_265407
Er komt geen volgende wegstemronde meer. Niemand meer op de bank. 31 mei wordt diegene die de minste stemmen heeft uit de bus gesodemieterd. Op die manier kan SBS namelijk beter manipuleren. Dus wie wil SBS eruit hebben en wie niet. Daar gaat het nu uiteindelijk om.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265408
Nou, ik geloof dat ik het bushandboek nog maar eens goed moet gaan doorlezen, want de regels snap ik nog niet helemaal! (volgens mij doet SBS maar wat) maar dan lijkt het mij een vrij duidelijke zaak dat Tessa er dus uit gaat 31 mei, hoe gaat het verder met die drie dan? Ik blijf er bij dat Antonette gaat winnen, stel nou dat Eric wint, krijgt hij dan ook het bedrag of een gedeelte?


Doe mij BIG BROTHER MAAR!!!!!!!!!!

  donderdag 25 mei 2000 @ 13:56:00 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_265409
Ik denk dat SBS hoopt op een strijd tussen de twee die de meeste bellers trekken.

Dus dat zijn Iwan en Antonette.

pi_265410
Ik weet het niet. Misschien denken mensen dan ook wel: "die Iwan en Ant zijn alle twee wel aardig. Mij maakt het niet zoveel uit wie er wint." Terwijl als je Tessa erin laat zullen mensen alleen al bellen om haar niet te laten winnen. Dus wat is wijsheid in dit geval.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265411

'STARS can be created' - J&J

pi_265412
Tessa blijft natuurlijk gewoon bij de laatste drie als superbitch.

Eric bij de laatste drie, ten koste van Iwan, brengt het element 'eerlijk' in de strijd. Persoonlijk vind ik Ant en Iwan allebei dodelijk saai en ik kan me moeilijk voorstellen dat de eindstrijd tussen die twee spannend wordt. Eric versus Ant, oude garde tegen nieuweling? Worden allebei wel aardig gevonden door het grote publiek, hebben beide veel bellers achter zich maar 'het zou toch niet helemaal eerlijk zijn als een nieuwkomer wint'. En in de beste Hollywood traditie zal Ant dan ook winnen (maar met een banddikte).

  donderdag 25 mei 2000 @ 14:33:00 #9
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_265413
quote:
op 05-25-2000 om 02:16 PM schreef Sorrow het volgende:
En in de beste Hollywood traditie zal Ant dan ook winnen (maar met een banddikte).

Dan moet die band maar snel lek gestoken worden...

pi_265414
Eric gaat er (op verzoek van Tessa, zie dagboek) woensdag uit, de eindstrijd wordt
gehouden met de overige 3 passagiers waarvan Ant volgens mij zal gaan winnen en
Tessa zal dan waarschijnlijk zeggen dat de telefoonlijnen naar Zwollywood (vrij
naar Quenda) overbelast zijn geweest.


  donderdag 25 mei 2000 @ 16:20:00 #11
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_265415
Ben inderdaad benieuwd of SBS aan Tessa's wensen tegemoed zal komen. Zij heeft de afgelopen week al een paar keer duidelijk laten merken dat ze het niet eerlijk vond dat Eric hoger stond dan Es en zijzelf, omdat hij er later in was gekomen.
Ook de manier waarop zij dit aan Eric vertelde (terwijl zij Ant de beruchte hoofdmassage gaf...)vond ik vreemd. Ze zie wel dat ze het heel goed vond van Eric dat hij een plaatsje had weten te veroveren, maar ondertussen zag je aan haar ogen dat ze hem het liefst persoonlijk die BUS uit zou kicken!
Eigenlijk zou ik het leuk vinden als Ant of Iwan er uit moet. Sowieso leuk om de Evil-Tessa blik op dat moment te zien, maar ook leuk dat Tessa dan nog een paar dagen in de bus zit met Eric, die ze er eigenlijk uit wil hebben.
Misschien dat er dan weer eens iets gebeurt.....
  donderdag 25 mei 2000 @ 16:33:00 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_265416
quote:
op 05-25-2000 om 02:16 PM schreef Sorrow het volgende:
Tessa blijft natuurlijk gewoon bij de laatste drie als superbitch.

Eric bij de laatste drie, ten koste van Iwan, brengt het element 'eerlijk' in de strijd. Persoonlijk vind ik Ant en Iwan allebei dodelijk saai en ik kan me moeilijk voorstellen dat de eindstrijd tussen die twee spannend wordt. Eric versus Ant, oude garde tegen nieuweling? Worden allebei wel aardig gevonden door het grote publiek, hebben beide veel bellers achter zich maar 'het zou toch niet helemaal eerlijk zijn als een nieuwkomer wint'. En in de beste Hollywood traditie zal Ant dan ook winnen (maar met een banddikte).


De hoeveelheid bellers is bij Iwan het grootst, dat kun je afleiden aan de internet stemmen daar staat hij niet altijd zo hoog maar de telefoonstemmers trekken hem omhoog. Ook als het erom gaat spannen gaan de hordes jongen meisjes weer massaal met hun mobieltje bellen voor Iwan. Ook denk ik dat hij er voordeel van heeft dat Essy weg is nu kunnen de Bullent stemmers gerust overstappen naar Iwan.

pi_265417
Dat hele bellers-verhaal geloof ik eigenlijk nauwelijks. Who the fuck zijn de Bullent-fans. Denk je nou echt dat die week in week uit bellen? Bullent zelf misschien maar dan houdt het snel op.
Bovendien vallen deze groepen ouwe-trouwe-bellers in het niet bij het offensief dat de laatste dagen losbarst. Bij BB was dat tenminste wel het geval en ze werken wat dat betreft met hetzelfde draaiboek.

Waar het om gaat is een spannend scenario voor de laatste dagen waar Nederland massaal op moet reageren. Bij BB was dat Ruud (provincie, oud, oliedom) versus Bart (Randstad, jong, slim) met Willem als Kop van Jut in het midden. Let wel, dit zijn de imago's aangemeten door JdM.
Die laatste ronde hebben we het minimaal over honderdduizenden bellers in tegenstelling tot de hooguit duizenden bellers nu.

Een spannend slotscenario tussen Iwan en Ant zie ik niet gebeuren, het spijt me maar Iwan wordt niet voor niks met een robot vergeleken, de man maakt absoluut geen emoties los. Tessa wel. En Eric ook.

En emoties betekent... bellers!!!

  donderdag 25 mei 2000 @ 18:58:00 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_265418
Als het om een bellersoffensief gaat dan wil jdm Iwan graag houden omdat hij veel jonge meisjes heeft die op hem stemmen.
Zeker nu de jackpot op een miljoen is gezet en hij meer geld moet verdienen aan het programma.
pi_265419
Ik denk tante Bep dat je gelijk krijgt,wat Tessa wil gebeurd.
Het is erg ongeloofwaardig zoals SBS tot nu toe gemanupuleerd heeft!
Ik volg de bus via de streams, en merk dat Tessa iedere keer veel meer weet dan SBS ons doet geloven.
Het zou me dus niets verbazen als Erik er uit gaat.
Dame zonder stand http://http://pub21.ezboard.com/fhuisenthuisfrm5
pi_265420
Antonette eruit dat zou de leukste uitzendingen opleveren omdat tessa zal koken van woede haar vriendin kwijt is en ze zal proberen iwan te manipuleren erik daarentegen wordt steeds meer goede vrienden met iwan en zo wordt het leuk om naar te kijken vooral door die dikke kut koe tessa en zeg nou zelf wat is er nou leuk als antonette erin blijft?
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_265421
'Tussenstand' zaterdag 13.00 uur:
Tessa rukt op naar de tweede plaats:

Ant: 35%
Tes: 23%
Eric: 22%
Iwan: 20%

Of we maar vast willen wennen aan het idee dat SBS Tessa bij de laatste drie plaatst.

  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2000 @ 13:49:00 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_265422
Eric gaat naar huis, ole, ole.

Dat MEEEEEEEEEEEN je niet!!!
Yep, dat meen ik WEHEL!

Johnnywood-logica.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_265423
Allemaal tegelijk de bus uit, want het enige leuke aan de bus is het FokForum. Geef dat miljoen maar aan ons, wegens hoog vermakelijkheids quotient.
Wat een daas afzeiken is het geworden. Het valt me nu pas op dat Esje wel eens een bijna intelligente opmerking maakte, dat verzandde een beetje tussen de giechels, maar de verregaande saaiheid nu is bijna een belediging voor het publieksvee.

De Zeug zal nog wel een schok krijgen als ze de bus verlaat. SBS kan nog zo sjoemelen met haar aanwezigheid in de bus, toch ben ik ervan overtuigd dat niemand in nederland zo gehaat is als die Zwolsche Vetklep.
Zoals de zaken er nu voor staan ben ik voor.... ongelooflijk maar waar: Iwan.
De oprecht geschokte uitdrukking op zijn anders onaangedane tronie, toen de percentages bekend werden gemaakt en Esje eruit moest, trof me.
De vriendin van Esje wist des morgens al dat Esje op de bank zou zitten.
HOE KAN DAT????????????
Ik vrees dat jullie me na dit busavontuur in de bajes kunnen ontmoeten. Om van mijn jeukende handen af te komen zit er niets anders op dan ze op de Zeug te bevredigen. Ik draai dat serpent de strot om, al die negatieve energie terug naar waar het vandaan komt.
Mijn afkeer van de Zwolsche Zeug overstijgt de som aller afkeer. Het onmenselijke Ding kan zich er nu op verheugen Neerlands minst populaire onderdaan te zijn. Miss Afschuwelijk!

Het is maar al te duidelijk hoe SBS6 te werk gaat. Ze kunnen nu alleen nog maar speculeren op ieders boosheid, want van de 'kwaliteit' van hun produkt moeten ze het al lang niet meer hebben. Blij als de volgende BB begint want Veronica heeft toch net iets meer gevoel voor "stijl".
Kotszakje hangt onder de zitting

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_265424
Borgiaaaah toch, sudderlappie van me denk een beetje aan je harrut, heb je soms al aan de
Vodka gezeten, je mot 't nou met die krat doen tot na de Hemelvaart hoor, rantsoeneer dat
maar een beetje he, zodat je er mee toekomt.
Kom je dan fijn een daggie naar Bep in Schiedam, nemen we tramlijn 1 of 8 en dan is het
nog 2 keer vallen naar de Maas alwaar het zwarte gevaarte op een pontonneke staat, nemen
we dat leuke bootje wat naar Hotel New York pendelt, pleuren we die gozert van dat bootje
'en route' de Maas in, waarna we zo op het ponton af koersen. Bewaar dus vanaf heden alles
wat je normaal gesproken in die groene biobak flikkert, dan vraag ik aan dat menneke wat
elke week de schillen op komt halen voor de kinderboerderij of ik zijn schillenquota voor
een zacht prijssie over kan nemen. Zal ook nog even navraag doen bij de eierenboer.
Ben je dan nu weer een beetje gerustgesteld met dit heerlijke vooruitzicht zuipschuitje?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')