Aha (niet zo bekend met verenigingen in Amsterdam)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:52 schreef juliabb het volgende:
mwa, misschien, maar het lijkt me leuk om er alvast wat over te horen.
(btw, het asc/avsv is een en dezelfde vereniging: Amsterdamsch Studenten Corps en de Amsterdamsche Vrouwelijke Studenten Vereeniging)
Nee, dan zit jij er in.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:13 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Hoi Julia,
Ik ben voorzitter van beide. Neuk me en je zit er in.
Groentjes!
ASC en AVSV zijn dezelfde vereniging en hun ontgroening is al bezig tijdens de intro week, dus zal TS zich moeten inschrijven voor de intro week.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:44 schreef Jesse_ het volgende:
tijdens de intro week bij beide langs gaan en dan een keuze maken is geen optie?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:37 schreef SwOoSh het volgende:
of je het nou wil of niet, Studentenverenigingen zijn gewoon gay
Bij het corps en dan verlangen dat je niet tussen de corpsballen zit.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:36 schreef MarcoMR het volgende:
Ik zit er ook aan te denken komend jaar lid te worden bij het ASC. Ik vraag me alleen de volgende dingen nog af:
-Mis je sowieso je eerste weken college door de dispuutsontgroening of verschilt dit per dispuut? Dit zie ik niet zo zitten aangezien ik al 2 opleidingen heb verprutst(o.a. door doordeweekse zuippartijen) en toch eens serieus bezig moet.
-Hoe vaak in de week wordt van je verwacht dat je je kop laat zien?
-Welke ASC-disputen zijn volgens jullie het leukst, welke zijn met minst corporaal, minste regeltjes, laagste gehalte 'balletjes', minste verplichtingen.
Hehe ik weet dat er een bepaald slag mensen komt ja. Maar ik ken ook wat mensen die in Rotterdam lid zijn en dat zijn prima gasten.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:45 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Bij het corps en dan verlangen dat je niet tussen de corpsballen zit.
Ligt er net aan hoe je met die mensen omgaat, ik ben zelf geen kakker maar vind vele andere kakkers gewoon aardig hoor. Heel veel mensen doen daar altijd heel misselijk over, maar toevallig vandaag nog een echte bal tegengekomen waar ik normaal nooit mee praat maar die mij wel even netjes succes wenste voor mijn eindexamens. Je moet echt de sfeer proeven binnen de vereniging en dan pas oordelen en niet met vooroordelen over corpsballen een vereniging proberen te kiezen.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:58 schreef MarcoMR het volgende:
[..]
Hehe ik weet dat er een bepaald slag mensen komt ja. Maar ik ken ook wat mensen die in Rotterdam lid zijn en dat zijn prima gasten.
Met 3000 leden zullen er ook genoeg mensen tussen zitten die niet in de categorie -Jan-Diederik en Maurits, lange haartjes, hockey, kak, geld van pappie, uurrr urrrr, jasje-dasje, kijk mij eens wat zijn- vallen. Verschilt volgens mij ook per dispuut, vandaar mijn vraag.
Zo te lezen valt dat wel mee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:59 schreef AppeltjeGroen het volgende:
(=interlectueel),
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |