LOLquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat wordt ook dagelijks op de proef gesteld door die twee donderstenen hier
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:23 schreef Marrije het volgende:
FAAAANN, mn wasje is klaar!!
Het is mooooooi![]()
![]()
Echt, superblij dat ik het heb gedaan!
Het draait nu met waspoeder, dus daarna de foto'sMaar heb het natuurlijk al uitgebreid bekeken.
De wrapper bevat nogal wat polyesterdraadmateriaal, dus lijkt haast blauw-wit gestreeptMinst mooie resultaat, maar wel beter dan wat het was.
Het witte hesje dat ik met chloor had bewerkt en waar gele melkvlekken op zaten is mooi egaal navy blue.
Het witte 'doopjurkje' wat vol zat met gele melkvlekken is geweldig gaaf egaal navy blue!
Een romper (van mijn oudste) met fletse witte en blauwe strepen vol met theevlekken ook prachtig egaal navy blue.
Een witte romper met melkvlekken en een witte applicatie, mooi egaal navy blue maar die applicatie is niet mooi wit meer, maar goed, t was het proberen waard.
Een donkerblauw rompertje van de jongste was wat flets geworden door het vele wassen en is nu diep navy blue.
Op de stiksels na allemaalMaar dat stoort niet, is zelfs wel mooi.
Nu hopen dat het na het wasje nog steeds zo mooi is![]()
Dit ga ik vaker doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noemde het een 'doopjurk'quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:03 schreef CarOnline het volgende:
Wat is dat voor een lang ding met die gezichtjes op de mouwtjes?
Hoe draag je dat?
quote:Schattig vestje ook. Ahhh ik wil ook een baby!
quote:...
Oh nee, toch niet!
quote:Hier ook alles blauwst.
Vandaag de computerkamer blauw staan sausen en sta nu de coördinaten op de muur te schilderen maar ik heb totaal geen zin meer![]()
Die hele kamer is blauw, krijg echt zo'n zwembad gevoel
O dus naast de theedoeken die iedereen nu voor de asperges gebruikt wapperen nu ook geverfde spulletjes aan de waslijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het merk van de wasverfjes
Mooi geworden Marrije
Ga je varkens houden of meeten met fokkers?quote:
Marrije ik begreep dat het blauw moest worden maar ik zie donker bruin achtig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:45 schreef Marrije het volgende:
Inderdaad best spannend![]()
Gaaf dat je de kleren ook al aan hebt gehad
Dat is de kastquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Marrije ik begreep dat het blauw moest worden maar ik zie donker bruin achtig.
Volgende keer gebruik ik geen donkerblauwe theedoekquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:46 schreef Coos het volgende:
O dus naast de theedoeken die iedereen nu voor de asperges gebruikt wapperen nu ook geverfde spulletjes aan de waslijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |