Dat is dan ook de vraagprijs, dan mag je hem meteen ophalen , bieden kan altijd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:28 schreef Fatty het volgende:
Je ben wel duur vrind... voor dat soort geld heb je bijna alles nieuw.
Die vraag inderdaad, en dan Call of Duty en Fifa 10 er ook bij.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hoeveel voor de PS3 + Controller+GTA IV?
Dan ga jij dus hoger en ben ik hem kwijtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die vraag inderdaad, en dan Call of Duty en Fifa 10 er ook bij.
Of hij vraagt te veel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dan ga jij dus hoger en ben ik hem kwijt
uhm als je de games wel los verkoopt hoe wil je dan van de PS3 afkomen?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:29 schreef enforcermoh het volgende:
Ik wil het liefst de PS3 met alles erbij verkopen. Games wil ik ook wel los verkopen maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit spellen per post opgestuurd dus ik weet ook niet precies hoe dit werktEn ik heb ook niet van die bubbel enveloppen in huis
De PS3 verkoop ik niet los.
Er zijn genoeg mensen die alleen de PS3 willen hoor, en door de PS3 als laatst te verkopen kan ik er zelf nog even gebruik van maken als ik me verveelquote:Op zondag 16 mei 2010 00:32 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
uhm als je de games wel los verkoopt hoe wil je dan van de PS3 afkomen?
Oke, wat is de prijs voor de PS3(ik neem aan dat dat me kabels en controler is:P)quote:Op zondag 16 mei 2010 00:36 schreef enforcermoh het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die alleen de PS3 willen hoor, en door de PS3 als laatst te verkopen kan ik er zelf nog even gebruik van maken als ik me verveel
Je mag een bod uitbrengen via PM, maar zoals ik al zei moet ik dan wel eerst alle andere dingen verkopen en dat zal waarschijnlijk niet zo heel snel gebeurenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Oke, wat is de prijs voor de PS3(ik neem aan dat dat me kabels en controler is:P)
200euroquote:Op zondag 16 mei 2010 02:10 schreef Darkestrah het volgende:
Als je nu alles bij elkaar op telt kom je nog op een aardig pakket terecht wat je kan verzenden.
even snel:
Ps3
Controller
Headset
Call of Duty: Modern Warfare 2
FIFA 10
Grand Theft Auto 4
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Dat kan je allemaal verkopen. Onderstreepte heb ik interesse in.
200 euro vind ik vrij veel. Ik werk bij een zaak waar ze de ps3 verkopen, en daar kan ik met personeelskorting ook een mooie prijs krijgen. Voor 160 euro (excl eventuele verzendkosten) help ik je er wel van af.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:15 schreef enforcermoh het volgende:
[..]
200euro
10e prestige account is uiteraard via een hack gedaan.
De PS3 staat in Leusden. Opsturen is niet mogelijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
200 euro vind ik vrij veel. Ik werk bij een zaak waar ze de ps3 verkopen, en daar kan ik met personeelskorting ook een mooie prijs krijgen. Voor 160 euro (excl eventuele verzendkosten) help ik je er wel van af.
Waar staat hij trouwens? En is het mogelijk dat je hem op zou sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |