Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je schamen, kende je deze echt nog niet![]()
Ik luister bijna nooit meer radio.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je schamen, kende je deze echt nog niet![]()
Nou en, je hebt toch wel meer bronnen waar je je muziek vandaan haaltquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik luister bijna nooit meer radio.
Electro/minimal lijsten ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou en, je hebt toch wel meer bronnen waar je je muziek vandaan haalt
Dat kan ik begrijpenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Electro/minimal lijsten ja.Daar staat Moss niet in hoor.
Ik welquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie luisteren niet via de stream heh... Jullie zijn nl zo vroeg...
Ja fijnnnnnn. Klotedingen. Ik wil volgende week naarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, noor, was jij nou ook in examens enzo?
Al 2 concerten die je moet missen vanwege examens, medelijdenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja fijnnnnnn. Klotedingen. Ik wil volgende week naar![]()
![]()
The Subs
![]()
![]()
maar ik moet leren.
Ja drie want The Subs komen de 28e ook nog in Dordrecht maar ik heb 1 juni nog Grieks.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Al 2 concerten die je moet missen vanwege examens, medelijden
Doegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja drie want The Subs komen de 28e ook nog in Dordrecht maar ik heb 1 juni nog Grieks.Echt ik HAAT die kuttyfusteringaidsexamens. Ze kunnen de tering krijgen. Godverdomme.
En nu ga ik boodschappen doen, daag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |