abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 mei 2000 @ 23:56:00 #1
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265378
Streamverslagen van 25-05 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).

Post hier alleen verslagen van de streams. Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!


------------------
Kan ook sexy en gemeen zijn!!!

[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 24 Mei 2000).]

never play games........
pi_265379
ging niet goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 25 Mei 2000).]

pi_265380
Inmiddels al 03.17:

Als rozen slapen de bussagiers!
De redactie doet momenteel mogadon door het eten. Ook door de Ericandellen

Hier zijn ze allemaal nog wakker:
http://www.granhermano.com/observa/observa.htm

pi_265381
Ze slapen heel zoet en vredig

* Sanne® hopelijk ook binnen een kwartier.

  donderdag 25 mei 2000 @ 14:05:00 #5
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265382
Ik wilde jullie even voorzien van een middagverslag maar helaas krijg ik alleen een stilstaand beeld te zien van de kasteeltuin.

Is er soms weer wat aan de hand??

never play games........
pi_265383
14.40 Tessa heeft volgens mij te horen gekregen dat ze het publiek het belachelijk vindt dat zij nog in de bus zit en dat Essie eruit moest.

Tessa: dat krijg je als je bekend bent dan wordt er over je gepraat.
Iwan: ze mogen goed over je praten ze mogen slecht over je praten als ze maar over je praten.

Vervolgens gaan ze weer over op algemeen gekeuvel over de boodschappen.
Balen, volgens mij ben ik net te laat binnen gekomen bij de streams.

Iwan: kunnen we niet wassen?
Antwoord onverstaanbaar.
Iwan: wat een gekkehuis bij de supermarkt. Er was zelfs een meisje dat zij dat ze bijna een hartverzakking kreeg waarop hij had gezegd dat dat niet zo goed was op haar leeftijd.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265384
15.00 Erik en ant zijn nu ook in beeld geweest. Ze zijn gezellig aan het wassen. Ze lopen weer te fluiten. Zouden ze niet weten hoe ontzettend schel dit overkomt.

Iemand zit buiten op het bankje kan zo snel niet zien wie. Het is Erik! Hij zit een krantje te lezen. En (ontzettend interessant) een banaantje te eten.

Erik is van z'n bankje weg. Ik zie nu dus alleen maar een lege bank. Oh nee, hij is verplaatst naar de tuintafel. Waar de rest uithangt weet ik niet.

Er gebeurt echt helemaal niks, mega-saai dus. Ik zal de stream open laten staan voor het geval dat er iets zal gebeuren.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265385
Oké gaan we weer. 16.10
Erik wordt geknipt door Ant. Ze praten over het leven buiten de bus en hoe jammer het is dat ze daar niet meer aan deel kunnen nemen. Onder andere over biertjes aan de bar en bacootjes.

Ant schijnt magnetisch (??) te zijn volgens het meisje met de zwarte haren (?).
Ant verteld dat ze haar papieren voor sportmassage en voetzool reflectie wil halen. Ze doet zich ook koud afdouchen om zo haar energie kwijt te raken. Ze neemt namelijk de energie van de omgeving over.

Ant vertelt dat ze eigenlijk nooit een dipje heeft, natuurlijk wel een beetje toen Jop weg ging maar dat ging heel snel weer over. Maar ze zegt dat ze voornamelijk wel weet waar aan het ligt als ze zich rot voelt. Erik ook. Daardoor kunnen ze snel eruit komen. Kortom ze bekijken alles van de positieve kant. Daardoor heeft Ant niet zo heel veel last van spanningen.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265386
Ze hebben het volgens mij weer over de mensen in de crew. Ze schijnen ze wel goed te kennen. Ze hebben het over de leeftijd van de mensen en of dat klopt met hoe ze doen en hoe ze eruit zien.

Ant: jij ziet er wel uit als dertig.
Niet dat je er oud uitziet maar gewoon als dertig. Dat kan wel jonger als je je anders zou kleden maar dan moet je maar met mij gaan winkelen na de bus.

Met Essie schijnt het heel goed te gaan. Ze straalt helemaal (hoe weten zij dat?) Essie was blij geweest dat ze iedereen weer even had gezien (?) Ze zeggen niet wanneer dit moet zijn gebeurd.

Ant heeft het met Eric weer eens over het knipcafé dat ze krijgt als ze later groot is. Ze gaat al beginnen met haar horecapapieren. Ze zou daar voor de bus al mee beginnen. Dus na de bus gaat ze er verder mee. Ze weet niet of Jop haar horecapapieren heeft. Hij zou haar helpen. Ze zegt dat dat knipcafé er komt hoe dan ook. VOlgens Eric is dat de juiste instelling. Het miljoentje zou volgens Ant goed helpen. Eric zegt dat die kans heel groot is. Maar volgens Ant komt dat knipcafé er anders ook. Waarschijnlijk in Den Bosch. En dan kent Erik nog wel wat klantjes voor haar.

Ant vertelt ook over de kapsalon waar ze nu werkt. Het is moeilijk om aan goed nieuw personeel te komen. Met de goede instelling. Ze vertelt over een meisje dat bij hun had gewerkt dat op haar blote voeten ging werken. Zeer vreemd dus. Ze zag er ook heel erg maf uit.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 25 mei 2000 @ 16:40:00 #10
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265387
Ant: Erik is zo grijs olé olé.
Er staan allemaal mensen aan het hek te gillen. Zit me trouwens wel af te vragen waar Iwan en T*** uithangen.

Erik maakt het niet uit hoe oud een meisje is. Als het een leuke meid is maakte het niet uit of ze nou 27-29 is of 19 dat maakt hem niet uit. Het mag echter niet te gek worden.

Volgens Ant had Bully mooie haren om te knippen. Daar kun je mooie strakke structuren in knippen. Ze had er zelfs een compliment van haar collega's over gekregen.

Het mesje om Erik's haar te snijden is bot geworden. Dit komt door T**** haar. Dat is ook zo'n grote bos. Maar na Erik hoeft alleen Iwan nog geknipt te worden. En verder niemand meer.

Buiten de hekken wordt gezongen: één twee drie vier Erik hier! Volgens Ant is dat weer een nieuwe.

Ant vraagt wat Erik vanavond aan doet. Hij trekt een spijkerbroek met een lichtblauwe trui aan. Hij heeft geen echt nette kleding aan. Ant heeft ook haar echte mooie jurk niet bij. Ze zegt dat je dat niet van haar zou zeggen dat ze een hele mooie jurk aan kan trekken. Erik zegt waarom niet?

Buiten zingen ze we love you erik we do!

Ant zegt dat erik weer helemaal klaar is en weer knap is. Alle vrouwen vallen nu weer op hem. Erik vraagt of ze het op de rekening zet waarop ant zegt dat hij bij jop moet afrekenen en dat hij weer afrekend bij haar in natura.

Een hoop gegil van achter de schutting omdat Erik over de hekken heen kijkt. Er wordt ook geroepen om Ant maar die kan er niet overheen kijken. Daar is ze te klein voor.

Ant is weer in de bus en Erik gaat weer naar buiten. Ant gaat beginnen aan het beslag. Snap niet waar T**** en Iwan zijn. Die kwamen toenstraks toch al weer thuis van de boodschappen dus het lijkt mij niet dat ze nu werken zijn.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 25 mei 2000 @ 16:43:00 #11
3847 Sanne®
streamteam
pi_265388
16.35 Antonette gaat vast beginnen met de pannenkoeken. Dan staat straks alles vast klaar, en hoeven ze alleen nog maar in de magnetron.

Eric is geknipt door Ant.

Tessa en Antonette zijn naar verluid weg ivm met een massage (die Eric en Ant eerder vandaag gekregen zouden hebben).

Om 19.00 uur worden ze opgehaald voor de uitbraak.

  donderdag 25 mei 2000 @ 17:16:00 #12
3847 Sanne®
streamteam
pi_265389
17.05 Tessa en Iwan komen terug van de massage.

Iwan: "Ik vond het wel lekker, vooral onder mijn voeten."

Het ruikt lekker, en ziet er ook lekker uit. Tessa glipt nog net voor Iwan het toilet in. Ze hebben target 3 gehaald. Antonette vertelt dat Eric en zij een hele stoet achter zich hadden.

Ant: "Vinden jullie niet dat Eric er goed uitziet?"
Tessa: "Wat dan? Heb je hem geknipt?"
Tessa vertelt dat zij iemand heeft gezien (of gesproken?) wiens dochter bij haar op school heeft gezeten.
Iwan: "PIEP!"

Gesprek gaat weer verder over de uitbraak van vanavond en de pannenkoeken.

  donderdag 25 mei 2000 @ 17:36:00 #13
3847 Sanne®
streamteam
pi_265390
17.10 Tessa vertelt dat zij Illegale bandjes (armbandjes?) heeft gekregen, en dat iedereen op de foto wilde.
Iwan: "Rustig nou, dat komt straks wel."

(Ze hebben heel goed door dat zij vanavond gemakkelijker kunnen communiceren doordat er geen stream op staat.)

Tessa blijft vertellen over wat zij in de supermarkt heeft meegemaakt.
Er was een meisje dat helemaal hysterisch werd.
Ze vertelt ook over iets (een artikel?) in de Break Out.
"Ik moest lachen joh! En Bert moest ook lachen!"

  donderdag 25 mei 2000 @ 18:05:00 #14
3847 Sanne®
streamteam
pi_265391
17.55 Redactie komt met mededeling: zij willen graag het bonnetje van de boodschappen hebben.

Iwan: "In ruil voor het telefoonnummer van gisteren."

  donderdag 25 mei 2000 @ 18:43:00 #15
3847 Sanne®
streamteam
pi_265392
18.30
Iwan: "Ik ga vanavond Annet vol op haar bek pakken."
Tes: "Oo, dat vindt ze vast niet erg."

* Sanne® gaat offline voor TV-uitzending en hapje paëlla.

  donderdag 25 mei 2000 @ 19:00:00 #16
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265393
18.40 uur

Tessa: Gaan we met z'n allen in 1 auto?
Iwan: Da's wel gevaarlijk want als we een ongeluk krijgen is het programma meteen afgelopen.
Eric: Daarom vlieg ik nooit samen met mijn broer, hahaha
Tessa: In september beginnen ze weer met een nieuwe Bus he?
Iwan: Ja, ik heb me alweer opgegeven. haha
Tessa: Ik ook, hebben we weer zo'n leuk test weekend

Iwan: zal Mikey er vanavond ook zijn?
Eric: Ik hoop het wel

Tessa tegen Antonette: Wat ben je mooi!
Iwan: Wat heb je mooie kleertjes aan
Tessa moet dit zonodig even herhalen.
Eric: Ja we trekken allemaal de kleren van Antonette aan
Antonette tegen Iwan: Je kan mijn spijkerbroek wel aan. Da's een hele mooie hoor
Eric: Die kan ik ook wel aan! (?)
Antonette: Die zit wel heel erg strak hoor eric.

18.45 uur

Iwan: Straks hebben we 10 verschillende geuren door elkaar in de auto! Tering!!!
Antonette: Wij (ant en tes) hebben dezelfde geur op.

* femfatale gaat nu ook even de uitzending bekijken.

never play games........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')