Heerlijk was het zekerquote:
amenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet perse hoor, Gordon zei toch; wekenlang straalt het kind niks uit.
X-factor toch? Badboyz zingen niet en dansen alleen en gaan ook door, zij straalt niks uit
Verkapte verlegenheid, neh...
Dat is het inderdaad wel. Haar stem is vrij aardig hoor, maar ze mist echt totaal die x-factor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
Terecht dat ze eruit is, ze weet gewoon niet hoe ze zich moet gedragen op het podium. Ze staat er elke keer weer als een dood vogeltje en weet geen woord uit te brengen. Da's niet de X-Factor voor mij.
iemand?quote:
ik wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg allemaal sms-jesVeel met de tekst:
Jij viert zeker feest
Om de een of andere vreemde reden gaan hier veel vaker mensen onterecht uit dan bijvoorbeeld in Engeland en Amerika. En het zijn ook een beetje té vaak meiden die hier de klos zijn. Zoals ik al eerder zei: kijk je een keer verkeerd in de camera dan noemt dit land je al arrogant. Dat heb ik vandaag ook weer zien gebeuren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft het land er nou weer mee te maken??![]()
![]()
Janna is inderdaad wél onterecht weggestuurd. Was wat mij betreft een potentiële winnares!
ff luisteren weerquote:
Maaike mag er anders best wezen hoor, ze moet alleen even langs de kapper.quote:
Maaike is ook best leuk. Ik denk dat ze m'n nieuwe favoriet is.quote:
Ach, dat hoort er allemaal bij he. Buiten dat maken ze er een leuke show van! En zo slecht zingen ze naar mijn mening niet (al kan het nog wel wat beter).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik sowieso.
X Factor publiek![]()
Die debielen wijven die gaan voor BB omdat ze er leuk uitzien, Eric en mede-debiel Gordon kiezen voor Kelvin omdat hij door het publiek rent.
Dit klopt gewoon niet.
Dit. Iemand afkeuren omdat ze verkeerd kijkt? (Gordon)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Om de een of andere vreemde reden gaan hier veel vaker mensen onterecht uit dan bijvoorbeeld in Engeland en Amerika. En het zijn ook een beetje té vaak meiden die hier de klos zijn. Zoals ik al eerder zei: kijk je een keer verkeerd in de camera dan noemt dit land je al arrogant. Dat heb ik vandaag ook weer zien gebeuren.
Nee dat vind ik niet natuurlijk. Noem het dan "de strijd der BN'er ego's" ofzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het is naast een wedstrijd voor een potentieel talent ook een wedstrijd tussen de juryleden wie er wint. Ze hebben ook wel door dat van geen van de kandidaten nog wat gehoord gaat worden na de liveshows dus dan stemmen ze natuurlijk op hun eigen act.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg allemaal sms-jesVeel met de tekst:
Jij viert zeker feest
In de VS zijn er zo vaak shock-exits geweest in American Idol. Ook vaak een van de meiden, trouwens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Om de een of andere vreemde reden gaan hier veel vaker mensen onterecht uit dan bijvoorbeeld in Engeland en Amerika. En het zijn ook een beetje té vaak meiden die hier de klos zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |