natuurlijk, ik kan gewoon geen goede discussie afslaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zullen we het nu over muziek hebben?
Ik bied mijn excuses aan voor deze onvoorbereide intermezzo...
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, ben ook weer thuis!
In de auto onverwachts t laatste uur van EW kunnen meepikken, was leuk!
Die gaat nog wel afvallen hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:36 schreef Timo20 het volgende:
Begint goed, dat WK voetbal voor Oranje: Bakkal en Brama naar huis sturen en die hoere Anita er bij houden![]()
ongeloofelijk
och, brama en bakkal hoeven van mij ook niet mee, en anita valt nog wel afquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:36 schreef Timo20 het volgende:
Begint goed, dat WK voetbal voor Oranje: Bakkal en Brama naar huis sturen en die hoere Anita er bij houden![]()
ongeloofelijk
vragen mag altijd, en "ik zal kijken wat ik voor je kan doen"quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
Kevin, nog ruimte voor requests deze aflevering?
Ja belachelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:36 schreef Timo20 het volgende:
ongeloofelijk
iets van The Tallest Man on Earthquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:38 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
vragen mag altijd, en "ik zal kijken wat ik voor je kan doen"
oeh mooi, weet alleen niet of er hier al iets in de computer van staat. misschien in het VPRO-mapje...quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oeh mooi, weet alleen niet of er hier al iets in de computer van staat. misschien in het VPRO-mapje...
Dat mag ik toch hopen! Dat zou wat zijn: Anita wel en Van nistelrooij niet naar `t WKquote:
en dan Anita in de spitsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen! Dat zou wat zijn: Anita wel en Van nistelrooij niet naar `t WK
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |