Ze hebben meer dan 150 servers lopen, ergens moet je reclame maken om omzet te draaien voor een site die voor 90% gratis is qua gebruik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De bruikbaarheid, die zocht ik ook.
Met eigengeilerij bedoel ik: providers smeken applicaties op te nemen, de krantenkoppen halen, in het Acht Uur Journaal komen. Und so weiter.
Dhr. Spanjar zegt verder dat hij het beste voor heeft met zijn gebruikers, maar dat zie ik niet zo.
ja, hoor.. één groot feest elke vrijdagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
alles ok hier? moet er nog een beetje inkomen hoor. Eerst even de ramen hier open zetten, er hangt wat veel testosteron in de studio
dat je je wachtwoord nog wistquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
alles ok hier? moet er nog een beetje inkomen hoor. Eerst even de ramen hier open zetten, er hangt wat veel testosteron in de studio
Nee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
de providers willen dat hyves bepaalde apps op de site plaatst/gebruikt en dat is de schuld van hem? dat is nl. wat je zegt
Maar wat heeft dat te maken met de apps die de providers zo nodig op de site willen hebben? Daar kan hij niets aan doen, dat is iets van de providers.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee.
Ik had het alleen over de ongezonde manier waarop Raymond Spanjar de Nederlandse opinie bespeelt.
Op het eerste gezicht lijkt Raymond de aardige buurman...
Let wel: op het eerste gezicht...
nou, ik gebruik nog steeds mn oude moveyourass accountquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat je je wachtwoord nog wist
maar dan vraagt ie of je een snoepje wiltquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee.
Ik had het alleen over de ongezonde manier waarop Raymond Spanjar de Nederlandse opinie bespeelt.
Op het eerste gezicht lijkt Raymond de aardige buurman...
Let wel: op het eerste gezicht...
so truequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
maar dan vraagt ie of je een snoepje wilt![]()
man, je doet net of et een crimineel is, ik heb nog nooit een cent voor hyves betaald en ook nog nooit te maken gehad met opdringerige reclames of een boze Raymond Spanjar aan mijn deur, dus ik snap niet goed wat je nou dwars zit..
Zullen we het nu over muziek hebben?quote:
graag!quote:
Wat een hit hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |