Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:30 schreef Muis006 het volgende:
Catje, ik moet nou natuurlijk wel iets bakken om de taartenhouder te testen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel laat he
WIE HEEFT EEN NUMMER VAN IEMAND!
SNEL!
START DE SMS/BEL/ALARM-LIJN TELEFOONBOOM!
Ik heb al een sms naar Ll gestuurd, maar hij reageert niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatje?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:30 schreef Muis006 het volgende:
Catje, ik moet nou natuurlijk wel iets bakken om de taartenhouder te testen
k ga in de zomer in Chicago naar een bakwinkel, en ik heb al 100 dollar opzij gelegdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Plaatje?
Ik wil nog graag een cupcake standaard maar money money money
Zal ik Greys anders effe bellen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb al een sms naar Ll gestuurd, maar hij reageert niet.
Hier in de stad zit Dok Cookware. Daar kan ik gewoon op zondag fondant halen als ik tekort kom. Zij hebben al veel. Ik wil niet weten wat ik uit zou geven in zo'n winkel in Chicago.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:36 schreef Muis006 het volgende:
I
[..]
k ga in de zomer in Chicago naar een bakwinkel, en ik heb al 100 dollar opzij gelegddan ga ik helemaal los!
Bij de Xenos hadden ze ook hele mooie etagères, als dat is wat je zoekt. Zelfs vierkante die passen bij de borden die ik ga kopen als ik groot ben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Plaatje?
Ik wil nog graag een cupcake standaard maar money money money
Hoe ziet dat nu uit, als jij je zorgen maakt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja of Gb. Graag, ik maak me een beetje zorgen.
Handen in het haar, en héél angstig kijken (links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts) en de tanden bloot maar strak op elkaar. Bijna paniek.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe ziet dat nu uit, als jij je zorgen maakt?
* nieuwsgierig*
Ik heb er laatst eentje gekocht daar. Twee verdiepingen, roze met tulpen ofzo. Te vrouwelijk al dus Mr. DML in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij de Xenos hadden ze ook hele mooie etagères, als dat is wat je zoekt. Zelfs vierkante die passen bij de borden die ik ga kopen als ik groot ben.![]()
Wel makkelijk trouwens dat niet alles wat ik net heb gekocht uit de auto hoefde. Moest ik het morgen toch weer inladen. . [ afbeelding ]
*noteert*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Handen in het haar, en héél angstig kijken (links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts) en de tanden bloot maar strak op elkaar. Bijna paniek.
Mijn telefoon ligt op de keukentafel. En de kat op schoot. Dus nee.quote:Heb je nou al gebeld?
Xenos heeft nu ook glazen etagères en dus die vierkante. Maar zo'n fancy ideale hoek individuele cupcake houders.. die hebben ze niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb er laatst eentje gekocht daar. Twee verdiepingen, roze met tulpen ofzo. Te vrouwelijk al dus Mr. DML in ieder geval![]()
Thanks for the tip though![]()
Maar echte cupcake standaard heeft een houdertje voor elke cupcake met elke een unieke hoek voor de beste presentatie
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*noteert*
[..]
Mijn telefoon ligt op de keukentafel. En de kat op schoot. Dus nee.
Poezjes?quote:
Spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:48 schreef nokwanda het volgende:
Stelletje taarten
Wie gaat nou eigenlijk waar mee naar toe dit weekend?
Ik heb het niet gevolgd. is het nou een rukhuttenmeet?
Was het niet wat geweest omdat met het ESF zlef te doen? Lekker samen naar het ESF kijken. Of gaan Greys en ErikT samen naar Oslo namens Fok! ?
De die-hard ESF-ers gaan een weekend in een huisje zitten en een paar komen een dagje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:48 schreef nokwanda het volgende:
Wie gaat nou eigenlijk waar mee naar toe dit weekend?
ESFquote:Ik heb het niet gevolgd. is het nou een rukhuttenmeet?
Dan kennen we niet online elkaar vertellen wat we er van vinden. En het ESF duurt drie dagen verdeeld over 5 dagen.quote:Was het niet wat geweest omdat met het ESF zlef te doen?
Alleen online samen.quote:Lekker samen naar het ESF kijken.
Neequote:Of gaan Greys en ErikT samen naar Oslo namens Fok! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |