oh dit past toch wel heel erg bij mijquote:INFJ, zijn doorgaans wat stillere, teruggetrokken gevoelsmensen die eigenlijk meteen door hebben hoe iemand tegenover hun zich voelt. Meestal verzuipen ze ook in grotere groepen waarmee ze kleine oppervlakkige gesprekjes moeten voeren. Doorgaans zijn *NFJs pas echt gelukkig wanneer ze andere mensen gelukkig kunnen maken, en stiekem willen ze heel graag wa
Prosecco is zoooo 2008! Ik ga mij deze zomer eigenhandig inzetten voor een revival van de perenciderquote:
ik ga heel hip aan de groentesapquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Prosecco is zoooo 2008! Ik ga mij deze zomer eigenhandig inzetten voor een revival van de perencider
In bepaalde opzichten ben ik in die zin ook wel beetje 'mannelijk'quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Een ESTJ daarentegen, vind ik wat meer bij mannen passen. Ik vind dat contrast altijd wel heel mooi.
Oh en Laydina, ik heb een megascore op N. Ik hou van bombastische beeldspraak en zie vaak intuïtief dingen die er later helemaal niet blijken te zijn.Da's ook mijn grootste 'pitfall' denk ik.
dat heb ik nog nooit op!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Roep maar wanneer de Shandy weer hip wordt.
Machtig mooi vind ik dat, mensen kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:22 schreef DarkElf het volgende:
ik weet al niet meer wat ik voor type was. Dat dat jullie zo bezighoudt.
dat had ik ook wel, ligt er maar net aan in wat voor situatie je zitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik betwijfel of er bij mij twee keer hetzelfde uit die test zou komen. Als ik 'm zo eens bekijk, zijn er toch heel wat vragen die ik met 'niet noodzzakelijkerwijs' of 'op z'n tijd' of 'om het even' zou beantwoorden.
De combi wortel/appel met een klein beetje venkel en een minikneepje limoen isquote:
Ik ook. Nummer 1 bezigheid als ik met het OV reis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Machtig mooi vind ik dat, mensen kijken
ja ik ook. Op een terrasje ipv in mijn uppie achter een beeldschermquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Machtig mooi vind ik dat, mensen kijken
Het is dat ik het ergens heb opgeslagen, anders vergeet ik de afkorting weerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:22 schreef DarkElf het volgende:
ik weet al niet meer wat ik voor type was. Dat dat jullie zo bezighoudt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Roep maar wanneer de Shandy weer hip wordt.
dat gevoel had ik ook bij sommige vragen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik betwijfel of er bij mij twee keer hetzelfde uit die test zou komen. Als ik 'm zo eens bekijk, zijn er toch heel wat vragen die ik met 'niet noodzzakelijkerwijs' of 'op z'n tijd' of 'om het even' zou beantwoorden.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich heeft MBTI geen verdeling tussen man/vrouw, maar bepaalde types vertonen wel wat mannelijke trekjes en sommige wat meer vrouwelijke trekjes. Mijn type, een INFJ, vind ik eigenlijk wat meer bij vrouwen passen. Een ESTJ daarentegen, vind ik wat meer bij mannen passen. Ik vind dat contrast altijd wel heel mooi.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
In bepaalde opzichten ben ik in die zin ook wel beetje 'mannelijk'
Hmm ja als je dat veel hebt moet je ook uitkijken. Ik ben de nuchterheid zelfde, relativeer ontzettend veel.
Bekijk hoe het is en probeer logica te vinden.
Emoties ken ik wel maar sluit ik vaak buiten. Medeleven ken ik ook niet heel erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |