Waarom mag zoiets wel verkocht worden en mag er in de general chat niet over gesproken worden?quote:
omdat Raban, Locoste en Rolax ook niet verkocht mogen wordenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:48 schreef Symphonic het volgende:
Geef mij eens 1 goede reden waarom dit niet verkocht mag worden dan?
In de general chat, chinese webshops topic om precies te zijn, is redelijk wat gedoe geweest over wat wel en niet toegestaan is. Hier kwam uiteindelijk uit dat over alle artikelen die afstammen van een merk product en dus namaak zijn niet gesproken mag worden. Als er niet over gesproken mag worden, mag het dan wel verkocht worden?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:48 schreef Symphonic het volgende:
Geef mij eens 1 goede reden waarom dit niet verkocht mag worden dan?
Deze telefoon kost 90 euro gloednieuw en een 2e accu krijg je er zowiezo gratis bij bij elke nieuwe aankoop.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:00 schreef vinylhits het volgende:
Bod van ¤50 staat.
Mag vanavond weg voor ¤80,- incl. + 2e Accu!
Die inklaringskosten krijg je echt vrijwel nooit, beetje onzin om die erbij te noemen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:27 schreef vinylhits het volgende:
Eej,
Die link waar hij voor $42 dollar zou zijn, het is $58. En je moet er minimaal 3 afnemen..
En met een pakket van 3 telefoons heb je nog grote kans dat je extra kosten moet betalen. (inklaringskosten etc).
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:22 schreef Parkinson_XTC het volgende:
waar kan ik het apparaat bezichtigen voor aankoop?
Nu wil ik em helemaal niet meerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:48 schreef vinylhits het volgende:
Het is helaas niet mogelijk om hem op te halen / komen bezichtigen.
Echter zit er wel 3 maanden garrantie op het toestel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |