quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee sorry dat doet ;t neit voor mij.
Braafquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja mijn Amerikaanse ex leeft nog
En die andere twee waren een Spaanse en een Ierse.
Ook beide nog levend want ze smsten me beide nog deze week.
mja ben nu ook wel benieuwdquote:
Echt niet. Ik vind het niet echt geil om te zien hoe iemand zich opensnijdt.quote:
Dat doe ik niet. Ik roep dat alleen maar om jou te plagenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zie ik morgen wel. Waarom bedenk jij van tevoren wat voor boxer je aandoet?
Moet je naar www.theync.com/quote:
Hmm ik wel, al ben ik er liever bij aanwezig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt niet. Ik vind het niet echt geil om te zien hoe iemand zich opensnijdt.
Nee hoor, ik heb die andere twee gehad nadat het uitging met mijn Amerikaanse ex. We zijn in Maart weer bij elkaar gekomen.quote:
Yups, ik kon mijn kont niet keren zo druk was hetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat het dan stervensdruk is omdat iedereen in een keer gaat zeker
Je doet maar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik roep dat alleen maar om jou te plagen
bah nee dat doet het em niet voor mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Moet je naar www.theync.com/
Sick Emo Bitch Chronicles Her Wrist Cutting Frenzy dat filmpje is het.
Ik heb geen direct link omdat die website hier geblocked is.
Oke dan is ;t goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb die andere twee gehad nadat het uitging met mijn Amerikaanse ex. We zijn in Maart weer bij elkaar gekomen.
mja das overal zoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yups, ik kon mijn kont niet keren zo druk was het
ik meestal op maandag en dan haal ik voor een weekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen dat ik meestal de boodschappen op donderdag avond doe
Het zal wel aan mij liggen.quote:
Oh. nee. dat doet me niet zoveel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Moet je naar www.theync.com/
Sick Emo Bitch Chronicles Her Wrist Cutting Frenzy dat filmpje is het.
Ik heb geen direct link omdat die website hier geblocked is.
Dat doen wij hier ook als er ergens iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel boodschappen doen, vooral als de gene voor je niet opschietenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik meestal op maandag en dan haal ik voor een week
wat doen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
WTF?! Ik moet naar Amsterdam vanmiddag.
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Hmm ik wel, al ben ik er liever bij aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |