abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81450833
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:38 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Waarom moet je het elke dag wassen? Ik sport ook heel vaak, maar was het 2-3x per week, de andere keren spoel ik het alleen uit met water....
Als ik het alleen uitspoel kan ik het niet meer doorkammen, ik moet dan wel conditioner gebruiken en dan kan ik net zo goed ook even shampoo er in gooien
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:45:56 #202
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81450933
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als ik het alleen uitspoel kan ik het niet meer doorkammen, ik moet dan wel conditioner gebruiken en dan kan ik net zo goed ook even shampoo er in gooien
Oh, oke. Ik borstel mijn haar sowieso heel vaak niet. Laat het gewoon drogen en haal mijn handen er dan een paar keer doorheen (al dan niet met wat spul erop)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81450944
quote:

[..]

Of je gooit er idd alleen conditioner in. Dat doe ik iig als ik merk dat mn haar stroef wordt van het afspoelen .

Gisteravond ongelooflijke dip, nu gaat het wel weer en ga ik stevig tegen mn huiswerk aan . Dat verslag mag nu toch wel een keer af, het is totaal 2 uur werk ofzo en ben er al een paar dagen mee bezig .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:46:33 #204
277802 _Calimero_
pi_81450945
zo, ik ga douchen, want er staat straks een vriend voor de deur die ik een stukkie uit fietsen neem (85 km ofzo en stiekem hoop ik dat ik hem eruit kan fietsen )
pi_81450982
quote:

[..]

Elke dag wassen is inderdaad niet zo goed voor je haar, maar niet wassen en wel conditioner maakt je haar denk ik zo zwaar.

Heb mn rode jurkje aan voor mn mama's verjaardag en hij is echt mooi
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:51:38 #206
277802 _Calimero_
pi_81451061
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Elke dag wassen is inderdaad niet zo goed voor je haar, maar niet wassen en wel conditioner maakt je haar denk ik zo zwaar.

Heb mn rode jurkje aan voor mn mama's verjaardag en hij is echt mooi
Ja, hier valt maar op 1 manier op te reageren natuurlijk:

FOTOOOOOOOOO
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:10:13 #207
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81451392
Ik doe maar een lijstje:
O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
L: geen idee nog.
T: druiven
T: banaan?
D: witte vis met korst van pesto, pijnboompitten en parmezaanse kaas, wortelsalade en dubbel gebakken aardappelen
T: iets lekkers en een wijntje/portje .
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81451520
Goedemorgen!

Het was mijn toetsenbord die het woord "grapefruit" niet kon spellen...
Inderdaad Puff, foto
Sarabi, ik doe ook alleen maar spoelen als ik gesport heb (en 2 tot 3 keer per week wassen), en dan na het spoelen wat spul erin van Guhl, in zo'n sprayfles, tegen pluizen. Works like a charm
DaD, wat fijn dat je je weer zoveel beter voelt!
en Winka, hartstikke goed dat je zoveel bent afgevallen! En je collega's zullen vast snel wennen aan je nieuwe lichaam.

Lijstje gisteren:
O: magere yoghurt en 2 kiwi's
T: banaan en 330ml vruchtensap
L: 4x boterham (ham en pindakaas)
T: 2 speculaasjes, 3 stophoest snoepjes, zakje snack-a-jacks (ik had zo'n zin in iets hartigs...!)
D: uit eten: biertje, klein vispasteitje en olijvenbrood met boter, kip piri piri met groene salade en gepofte aardappel, toetje (voor 2 personen:) chocoladetaart (halve punt pp) en een portugees koekje met dulce de leche achtige vulling, dessertwijn *burp*
pi_81451536
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:46 schreef Chicolate het volgende:
Dat verslag mag nu toch wel een keer af, het is totaal 2 uur werk ofzo en ben er al een paar dagen mee bezig .
Hihi, ik heb exact hetzelfde! Bij mij staat er ook echt 2 uur als normtijd voor, en ben er ook al 2 dagen mee "bezig"

Ik was mijn haar elke dag anders hangt het in vette repen langs m'n gezicht... ik weet dat je vet haar minder moet wassen, maar tot de tijd dat het minder vet wordt kan ik me dan nergens vertonen.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81451730
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:
Ik doe maar een lijstje:
O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
L: geen idee nog.
T: druiven
T: banaan?
D: witte vis met korst van pesto, pijnboompitten en parmezaanse kaas, wortelsalade en dubbel gebakken aardappelen
T: iets lekkers en een wijntje/portje .
Stevig lunchen zodat je ook 's middags nog lekker aan de slag kan?
Je D klinkt smakelijk!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:27:18 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81451758
Ja, ik moet nog naar de supermarkt voordat ik ga lunchen, dus dat is inderdaad het plan.

Maar, nu moet ik mezelf eerst aan het werk schoppen, er komt zo niets van...
pi_81451817
Okee komt ie dan!
Dit is wel niet hoe ik m aanheb, nu met pumps en lichte panties ipv zwarte
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, het is gelukt!
pi_81451877
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Okee komt ie dan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je plaatje werkt niet, je hebt naar het album gelinkt ipv naar het plaatje (rechtermuisknop op plaatje, eigenschappen en dan de url kopieren). Mooi jurkje!
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:17 schreef -marz- het volgende:

[..]

Hihi, ik heb exact hetzelfde! Bij mij staat er ook echt 2 uur als normtijd voor, en ben er ook al 2 dagen mee "bezig"

Ik was mijn haar elke dag anders hangt het in vette repen langs m'n gezicht... ik weet dat je vet haar minder moet wassen, maar tot de tijd dat het minder vet wordt kan ik me dan nergens vertonen.
Ja echt erg he . Ik weet dat het nu nog 10 min werk is ofzo, als ik er even aan ga zitten ... snap ook niet waarom ik dat steeds niet doe. Maar NU ga ik het wel doen. 12 uur moet ie af zijn, vind ik .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:32:29 #214
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81451885
quote:
Okee komt ie dan!
SPOILER
je moet hem even tussen [img] tags zetten, want zo is ie niet te zien!
pi_81451897
ik heb een nieuwe serie

Glee
Ja doei.
pi_81451932
De kleur staat mooi bij je haar volgens mij Puff!

Wat is Glee en waar gaat het ongeveer over?
pi_81451955
quote:
Okee komt ie dan!
SPOILER
Yes, het is gelukt!
Leuk jurkje!

En ook even een klein schopje onder de bips van de dames die aan het werk moeten (inclusief mezelf)
pi_81452014
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:34 schreef -marz- het volgende:
De kleur staat mooi bij je haar volgens mij Puff!

Wat is Glee en waar gaat het ongeveer over?
http://www.imdb.com/title/tt1327801/

heel fout, heel cliché, maar, nu wil ik ook een glee club !
Ja doei.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:42:41 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81452126
Goedzo Winka en heel herkenbaar van collega's en familie enzo... Ik durf geen gebakje meer af te slaan, terwijl ik er niet dol op ben, dan krijg ik blikken toegeworpen of hele epistels over dat ze mensen kennen met anorexia.. Heel irritant ja
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81452172
Dank jullie wel (ohja en nu ben ik nog 3 kilo lichter dan daar geloof ik
WTF: mailtje van picasa webalbums: jurg heeft u toegevoegd als favoriet er wordt flink meegelezen ofzo?

Oja ik had een 8 voor mn huisartsenstage en ik vond het echt leuk Maar volgende week weer in het ziekenhuis beginnen heb ik ook wel zin in
pi_81452268
Lol blijkbaar val je bij een lurker in de smaak Puff. 3 kilo lichter alweer! Dat is vast goed te zien.

Op IMDB heb ik gekeken Mo, maar ik werd er geen wijs uit waar het nou over gaat.. behalve over een school.

Hmm de schop onder de kont helpt bij mij nog niet echt.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:58:59 #222
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81452541
Goeiemorgen!
Lekker weekend ^^

@ j.t je bent niet de enige met dat gedoe hoor met de broeken van de h&m normaal heb ik 38 of 40, maar daar pas ik 40 niet eens geloof ik. Volgens mij is daar alles een maatje opgeschoven, geen idee hoe de h&m dat heeft! Maar de h&m heeft op de site ook een maattabel, als je dan de omtrek van je benen enzo opmeet, kun je precies zien welke maar broeken je nodig hebt bij de h&m,
ookal snap ik wel dat het niet echt fijn is om een maatje 44 te halen terwijl je nooit 44 hebt!

@ winka, dat heb ik ook gehad, woog 2 jaar geleden, heb toen een jaar (extreem) gedieet en woog toen 55, dus mensen waren idd wel bang dat ik anorexia zou krijgen, terwijl dat zelf helemaal niet m'n bedoeling was, m'n streef was gewoon 55 kilo, en dan zou ik gewoon nog normaal gewicht hebben vergeleken met m'n lengte, maar als het dieeten op een gegeven moment minder word als je op je streef ziet, en mensen zien dan het niet verder gaat het afvallen, zullen ze denk ik wel door hebben dat dat niet gebeurt en dat je gewoon een paar kilootjes wou afvallen

ik heb geen idee wat mijn dag me brengt haha! Hoorde dat me ouders vanavond pannekoeken gaan eten. Zit daar veel vet in? lijkt me wel?! Denk dat ik iets anders maak. Zo'n aardappelpannetje van super de boer, met aardappels, groente en gyros. Beter dan pannekoeken ?!
Of iemand een ander idee om te maken voor 1 persoon wat niet veel moeite is en waar je niet zoveel voor nodig hebt ?!

Ga me zo eerst maar eens omkleden, en dan ontbijten
pi_81452739
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Leuk jurkje!

En ook even een klein schopje onder de bips van de dames die aan het werk moeten (inclusief mezelf)
Dankje, het heeft gewerkt, verslag is af en opgestuurd. Het was écht 10 min werk . Nu nog verslag 2, zal ook misschien 2 uur werk zijn. Moet toch lukken.

Oh en iemand nog zin om morgen een rondje in het mooie Almere te lopen? http://www.trimslim.nl/apenloop/ Ik doe morgen mee met de 15 of 20 km (ligt eraan of ik alleen loop, in mn eentje 15). Rustig aan beginnen, moet mn schoenen nog inlopen.
pi_81452764
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:58 schreef Noukjee het volgende:
ik heb geen idee wat mijn dag me brengt haha! Hoorde dat me ouders vanavond pannekoeken gaan eten. Zit daar veel vet in? lijkt me wel?! Denk dat ik iets anders maak. Zo'n aardappelpannetje van super de boer, met aardappels, groente en gyros. Beter dan pannekoeken ?!
Of iemand een ander idee om te maken voor 1 persoon wat niet veel moeite is en waar je niet zoveel voor nodig hebt ?!

Ga me zo eerst maar eens omkleden, en dan ontbijten
Spinazie opwarmen, aardappels koken en visje bakken? Dat doe ik altijd als mn ouders wat eten dat ik niet lust.
pi_81452887
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dankje, het heeft gewerkt, verslag is af en opgestuurd. Het was écht 10 min werk . Nu nog verslag 2, zal ook misschien 2 uur werk zijn. Moet toch lukken.

Oh en iemand nog zin om morgen een rondje in het mooie Almere te lopen? http://www.trimslim.nl/apenloop/ Ik doe morgen mee met de 15 of 20 km (ligt eraan of ik alleen loop, in mn eentje 15). Rustig aan beginnen, moet mn schoenen nog inlopen.
Morgen werk ik bij de dierenambulance, anders had het me eigenlijk wel leuk geleken! Volgens mij wordt het mooi wandelweer morgen.
Ik heb ook 2 verslagen van 2 uur eentje is wel bijna af nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')