abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81437729
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:55 schreef sigme het volgende:

Was leuk hoor, met D&D door Stad crossen, huisraad bijeen garen. En ook nog een wandelingetje gemaakt tussen nieuwbouw en weiland.

Nog transport nodig voor de Grote Verhuizing, D&D?
Ik heb een taartgelegenheid bedacht waarbij er meer dan twee taartliefhebbers zijn. Oh, en de cupcakes hebben mijn liefste verzoend met mijn afwezigheid van vandaag .
Heel lief aangeboden, maar er nog een keer gebruik van maken zou echt te veel zijn! Ik vond dit al zo vreselijk lief! Het is er zo'n stuk gemakkelijker van geworden voor me.

Ik doe je een bestelformulier toekomen. Invullen, terugsturen, taart.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81437870
Wat een geweldige dag. . Ik ben nog naar m'n vriendinnetje gegaan, en we hebben gepraat over vroeger, relaties, haar wereldreis, plannen gemaakt voor ons tripje naar Londen en heel veel gelachen en samen lekker gekookt. Zo fijn.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:39:49 #178
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81438341
SPOILER: gezeik
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_81438732
awh kwak!

gewoon even opzij schuiven wat eigenlijk moet even even je rust halen bij je ouders! Als je dit blijft uitstellen word je er ook niet beter van volgens mij!
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:58:05 #180
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81439340
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
awh kwak!

gewoon even opzij schuiven wat eigenlijk moet even even je rust halen bij je ouders! Als je dit blijft uitstellen word je er ook niet beter van volgens mij!
dr valt niet zoveel te schuiven alleen.... morgen om 8 uur de bus en trein naar utrecht voor studentenscratchdag, 's avonds concert. ben vergeten allerlei mensen uit te nodigen, wat ik had willen doen, voor het concert. bleuh... als ik daar ben is t wel leuk, vriendinnetjes zien die ik al lang niet gezien heb enzo.

zondagavond om half acht solo-auditie en daarna koorrepetitie, daar moet ik nog heel hard voor studeren (vanavond ook zitten doen ipv lekker x-factor kijken). dat doe ik dan maar 's ochtends, en dan kan ik 's middags naar mn ouders. vroeg eten daar, en dan wil mn moeder me wel naar de repetitie brengen...

nou ja, goed, ik zit te zeuren, ik zit mezelf gewoon in de weg. ik wil tv kijken, ik wil haken, ik wil boekjes lezen... maar wat ik doe is slapen en kutklusjes en keihard op muziek studeren omdat ik ver achterloop met alles. dan is mn hobby ineens heel niet leuk meer....

zondagmiddag lekker even met mn mama knuffelen en volgende week wat werk verzetten met mn hoofdstuk en dan voel ik me vast wel weer beter en minder gestresst...

en met pinksteren naar Londen
Kwak
pi_81441176
Aww Kwak. Je mag best zeuren hoor.
Ik herken het wel, ik heb ook weleens dat ik zo graag even lekker thuis bij m'n ouders wil zijn en als je dan weet dat je voorlopig echt niet kunt gaan, al is het maar een week, kan ik daar ook heel verdrietig van worden.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:53:49 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81442636
Dipje Kwak??

Vreterig nu, toastjes met tonijn, kaas enzo..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:56:03 #183
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81442748
@ mini: ach wat zeur ik, jij bent net voor 7 maanden naar t buitenland
Kwak
pi_81442823
Wtf, ik had net zoiets raars... Ik wilde naar de supermarkt gaan dus ik deed spullen in m'n rugzak, maar ik zag m'n portemonnee nergens. Ik vertrouwde de rits van die rugzak toch al niet helemaal, dus ik deed snel spullen in m'n andere tas om terug te gaan naar de winkel waar ik eerder vandaag was, om die portemonnee te zoeken. Toen ik net buiten was bedacht ik dat ik de winkel beter eerst kon bellen, dus weer terug naar binnen gegaan en gebeld, maar ze hadden niks gevonden. Ik in paniek naar m'n vriendje bellen/MSN'en, zie ik ineens mijn portemonnee in die tweede tas zitten! Daar moet ik hem dus net zelf vanuit de rugzak in gestopt hebben, terwijl ik hem aan het zoeken was.
Maar men, wat was ik blij om dat ding te zien zeg. Wat een nachtmerrie...

Het zal de jetlag wel zijn.
pi_81442937
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef kwakz0r het volgende:
@ mini: ach wat zeur ik, jij bent net voor 7 maanden naar t buitenland
Ik vond het zelf ook wat raar, die post op dit moment. Maar het is wel echt zo. Ik ben ook heel benieuwd hoe ik dit ga trekken, normaal ga ik minimaal eens in de drie weken naar m'n ouders.
Gelukkig is er Skype en webcams.
pi_81448220
Tvp!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 03:15:26 #187
236335 neen
schone schijn
pi_81448387
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 02:57 schreef P.F het volgende:
Tvp!
idd
het lijkt niet wat het is
pi_81449112
Goedemorgen. Rugpijn. .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 08:04:06 #189
279894 winka
There is no place like home..
pi_81449176
Oh ik ben zo blij, eindelijk is die verdomde 7 van de weegschaal af, weeg nu 69.5

Wat doen jullie eigenlijk met mensen die 'bezorgd' zijn over je gewicht? Ik begon zelf met een behoorlijk overgewicht (88.8) en ben dus behoorlijk wat afgevallen. Nu zijn er voornamelijk collega's die bang zijn dat ik anorexia krijg Die vragen dan hoe ver ik zal gaan en dat ik moet uitkijken blablabla en dat terwijl ik nog behoorlijk wat vetrollen heb Ik vind dit eigenlijk heel erg irritant
  Vis een optie? zaterdag 15 mei 2010 @ 08:34:43 #190
70532 loveli
N
pi_81449335
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 08:04 schreef winka het volgende:
Oh ik ben zo blij, eindelijk is die verdomde 7 van de weegschaal af, weeg nu 69.5

Wat doen jullie eigenlijk met mensen die 'bezorgd' zijn over je gewicht? Ik begon zelf met een behoorlijk overgewicht (88.8) en ben dus behoorlijk wat afgevallen. Nu zijn er voornamelijk collega's die bang zijn dat ik anorexia krijg Die vragen dan hoe ver ik zal gaan en dat ik moet uitkijken blablabla en dat terwijl ik nog behoorlijk wat vetrollen heb Ik vind dit eigenlijk heel erg irritant
Zeggen dat je doorgaat tot je een gezond figuur hebt. Zolang je jezelf niet uithongert of je metabolisme om zeep helpt met en 1000 kcal dieet, zullen wij ook niet zeuren. En bijna 20 kilo eraf!
crap in = crap out
  zaterdag 15 mei 2010 @ 08:38:42 #191
279894 winka
pi_81449360
Dat doe ik zeker niet
Het nadeel is dat mensen gewend zijn me te zien met een hoog overgewicht en dan is er nu een enorm verschil.
  Vis een optie? zaterdag 15 mei 2010 @ 08:48:57 #192
70532 loveli
N
pi_81449423
Nadeel? *schop*
crap in = crap out
  zaterdag 15 mei 2010 @ 08:54:14 #193
279894 winka
pi_81449459

Ik bedoelde dus dat het een beetje vertekend beeld geeft omdat ik zo zwaar was. Als ik van 73 kg naar 69.5 kg was gegaan had niemand er wat van gezegd

Maar ik ben echt ontzettend blij hiermee hoor Het heeft enorm veel bij mij veranderd en ik houd nu ook echt van mijn lichaam dit had ik eigenlijk ook moeten doen toen ik nog zo zwaar was
pi_81449575
Goedemorgen
Winka, wat goed
Mensen moeten gewoon even wennen aan de nieuwe jij, komt nog wel
Je kent jezelf heus goed genoeg om niet door te slaan, anderen mogen dat vertrouwen ook wel hebben!
Zelf sta ik stil, op 65kg, eigen schuld... niet rennen enzo...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 09:32:16 #195
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81449786
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:59 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik vond het zelf ook wat raar, die post op dit moment. Maar het is wel echt zo. Ik ben ook heel benieuwd hoe ik dit ga trekken, normaal ga ik minimaal eens in de drie weken naar m'n ouders.
Gelukkig is er Skype en webcams.
Tip van flip, volgens mij ben ik een expert aan het worden op lange afstandsrelaties: Ik vind het vaak heel fijn om gewoon allebei rustig te werken met webcam aan en geluid gemute. Je hebt het idee dat je bij elkaar bent, je ziet elkaar zo nu en dan en je kunt heel makkelijk even iets kleins zeggen en dan verder gaan. Want, dat vind ik heel lastig: telefoongesprekken moeten altijd ergens over gaan, gewoon keuvelen over niets is lastiger, en daar hou ik nu juist zo van!

Oh, goeiemorgen. Weer aan de studie vandaag!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81450093
*hoest* *proest*

even geen studie vandaag. Heb kaartjes gekregen voor het Foodlovers Festival dus daar gaan Mr. Mo en ik vandaag heen! Ben nog wel redelijk ziekig, maar met wat ibu's kom ik de dag ook wel door. Vanavond lekker niets doen. Morgen wel weer druk aan de studie. Drukke week voor de boeg, dus zoveel mogelijk af hebben dit weekend! En over 3 weken weer tentamens, dus moet beginnen met leren daarvoor, zeker mijn herkansing die ik MOET halen voor de P

En winka: herkenbaar, en gewoon vol blijven houden dat je echt je best doet op te passen
Ja doei.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:30:23 #197
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81450620
Morning!

Winka, ik denk dat het goed is om te laten merken aan mensen dat je jezelf mooi vindt/van jezelf houdt. Want bij een eetstoornis komt het afvallen juist vanuit een laag zelfbeeld/ontevredenheid over het figuur.

Ik had gister een BBQ en een feestje in Tivoli en had een kledingcrisis. Niks stond mooi en overal zag je mijn vetrollen Gewacht totdat een vriendinnetje me kwam ophalen, haar de verschillende keuzes voorgelegd en uiteindelijk haar oordeel maar zwaarder laten wegen dan mijn eigen. Oftewel: toch maar die skinny jeans met een shirtje dat wat korter was dan ik normaal aanheb, zodat de hele wereld mijn dikke benen kon zien. Heb geweigerd om me daar ongemakkelijk over te voelen, vriendin zei dat ik er mooi uitzag, dus dat maar aangenomen (en ze is wel 't type dat het eerlijk zegt als iets niet staat)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:31:46 #198
277802 _Calimero_
pi_81450653
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Tip van flip, volgens mij ben ik een expert aan het worden op lange afstandsrelaties: Ik vind het vaak heel fijn om gewoon allebei rustig te werken met webcam aan en geluid gemute. Je hebt het idee dat je bij elkaar bent, je ziet elkaar zo nu en dan en je kunt heel makkelijk even iets kleins zeggen en dan verder gaan. Want, dat vind ik heel lastig: telefoongesprekken moeten altijd ergens over gaan, gewoon keuvelen over niets is lastiger, en daar hou ik nu juist zo van!

Oh, goeiemorgen. Weer aan de studie vandaag!
Hey, wat een leuk idee! Dat had ik nou nooit bedacht
(maar ik heb dan ook geen vriendje in het buitenland. Oh wacht ik heb helemaal geen vriendje ).
pi_81450728
Het nadeel van sporten is wel dat ik nu elke dag mijn haar moet wassen en dat is helemaal niet goed voor (lang) haar
Maar goed vanmiddag toch maar hardlopen
Morgen lekker fietsen met vriendje dus dat is niet zo intensief
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:38:28 #200
277802 _Calimero_
pi_81450791
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Het nadeel van sporten is wel dat ik nu elke dag mijn haar moet wassen en dat is helemaal niet goed voor (lang) haar
Maar goed vanmiddag toch maar hardlopen
Morgen lekker fietsen met vriendje dus dat is niet zo intensief
Waarom moet je het elke dag wassen? Ik sport ook heel vaak, maar was het 2-3x per week, de andere keren spoel ik het alleen uit met water....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')