Heel lief aangeboden, maar er nog een keer gebruik van maken zou echt te veel zijn! Ik vond dit al zo vreselijk lief! Het is er zo'n stuk gemakkelijker van geworden voor me.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:55 schreef sigme het volgende:
Was leuk hoor, met D&D door Stad crossen, huisraad bijeen garen. En ook nog een wandelingetje gemaakt tussen nieuwbouw en weiland.
Nog transport nodig voor de Grote Verhuizing, D&D?
Ik heb een taartgelegenheid bedacht waarbij er meer dan twee taartliefhebbers zijn. Oh, en de cupcakes hebben mijn liefste verzoend met mijn afwezigheid van vandaag.
SPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
dr valt niet zoveel te schuiven alleen.... morgen om 8 uur de bus en trein naar utrecht voor studentenscratchdag, 's avonds concert. ben vergeten allerlei mensen uit te nodigen, wat ik had willen doen, voor het concert. bleuh... als ik daar ben is t wel leuk, vriendinnetjes zien die ik al lang niet gezien heb enzo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
awh kwak!
gewoon even opzij schuiven wat eigenlijk moet even even je rust halen bij je ouders! Als je dit blijft uitstellen word je er ook niet beter van volgens mij!
Ik vond het zelf ook wat raar, die post op dit moment.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef kwakz0r het volgende:
@ mini: ach wat zeur ik, jij bent net voor 7 maanden naar t buitenland
Zeggen dat je doorgaat tot je een gezond figuur hebt. Zolang je jezelf niet uithongert of je metabolisme om zeep helpt met en 1000 kcal dieet, zullen wij ook niet zeuren. Enquote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:04 schreef winka het volgende:
Oh ik ben zo blij, eindelijk is die verdomde 7 van de weegschaal af, weeg nu 69.5![]()
Wat doen jullie eigenlijk met mensen die 'bezorgd' zijn over je gewicht? Ik begon zelf met een behoorlijk overgewicht (88.8) en ben dus behoorlijk wat afgevallen. Nu zijn er voornamelijk collega's die bang zijn dat ik anorexia krijgDie vragen dan hoe ver ik zal gaan en dat ik moet uitkijken blablabla en dat terwijl ik nog behoorlijk wat vetrollen heb
Ik vind dit eigenlijk heel erg irritant
Tip van flip, volgens mij ben ik een expert aan het worden op lange afstandsrelaties: Ik vind het vaak heel fijn om gewoon allebei rustig te werken met webcam aan en geluid gemute. Je hebt het idee dat je bij elkaar bent, je ziet elkaar zo nu en dan en je kunt heel makkelijk even iets kleins zeggen en dan verder gaan. Want, dat vind ik heel lastig: telefoongesprekken moeten altijd ergens over gaan, gewoon keuvelen over niets is lastiger, en daar hou ik nu juist zo van!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook wat raar, die post op dit moment.Maar het is wel echt zo. Ik ben ook heel benieuwd hoe ik dit ga trekken, normaal ga ik minimaal eens in de drie weken naar m'n ouders.
Gelukkig is er Skype en webcams.
Hey, wat een leuk idee!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tip van flip, volgens mij ben ik een expert aan het worden op lange afstandsrelaties: Ik vind het vaak heel fijn om gewoon allebei rustig te werken met webcam aan en geluid gemute. Je hebt het idee dat je bij elkaar bent, je ziet elkaar zo nu en dan en je kunt heel makkelijk even iets kleins zeggen en dan verder gaan. Want, dat vind ik heel lastig: telefoongesprekken moeten altijd ergens over gaan, gewoon keuvelen over niets is lastiger, en daar hou ik nu juist zo van!
Oh, goeiemorgen. Weer aan de studie vandaag!
Waarom moet je het elke dag wassen? Ik sport ook heel vaak, maar was het 2-3x per week, de andere keren spoel ik het alleen uit met water....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Het nadeel van sporten is wel dat ik nu elke dag mijn haar moet wassenen dat is helemaal niet goed voor (lang) haar
Maar goed vanmiddag toch maar hardlopen
Morgen lekker fietsen met vriendje dus dat is niet zo intensief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |