Dat snap ik ook nooitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:20 schreef Syrena het volgende:
Bah, wat is dat toch een irritante trend op Hyves, je krabbels weghalenZo is er natuurlijk geen hol meer aan. Mail die mensen dan als je niet wil dat iemand je sappige roddels onder ogen krijgt verdorie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.H&M is zo raar met maten
Ik heb ook alles van (kinder)maat 164 t/m (volwassen) maat 44
minder is dat ik er straks ook in moet gaan slapen... echt alles ruikt naar knoflook...quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef sigme het volgende:
Oh ja, de rondingen. Ik zag prachtige groene rondingen-met-witte-stippen en prachtige knalroze rondingen. Fabuleuze vormen, dames. Wat mij betreft huphup in die jurkjes naar buiten, ter verfraaiing van het straatbeeld. Sjaaltje erbij, hooguit.
Ik zag de linkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet jou inderdaad nog bedankendankzij die link heb ik nu dit jurkje
haha, ik hoop dat je op tijd bent!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:05 schreef neen het volgende:
er staat hier nu een vissenkom op de tafel... de poes zit nu naast me en die zit er echt onverstoord naar te kijken. Hand even langs het hoofd halen, aanstoten niets brengt haar uit haar concentratie
Toch lullig dat wanneer ze haar slag wil slaan ik ingrijp
Laatst verongelukte dat arme ding ook al, ik weet of dat toen ook jouw toetsenbord was. Pompelmoes is een stuk aanslagbestendiger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |