abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81421475
Oe tof van Sigme! Hoe gaat het verder met je DaD?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81421568
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef Ewelina het volgende:
T: bier en chips.
wat voor reltopic ben jij van plan te gaan openen?
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:25:37 #128
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81421696
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat voor reltopic ben jij van plan te gaan openen?

Een vriendin komt langs.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81421851
oh, jammer
Ja doei.
pi_81421919
Essay ingeleverd!

Nu mag ik een biertje en een nieuwe ep van Grey's Anatomy
Ja doei.
pi_81422036
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Essay ingeleverd!

Nu mag ik een biertje en een nieuwe ep van Grey's Anatomy
Die ben ik ook net aan het binnenslepen Maar ik moet nog twee House kijken en twee PP en dan twee Grey's. En Glee
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81422196
ik heb Project Free TV

Episode 6.22 (da's voor mij de nieuwste) streaming
Ja doei.
pi_81422294
Ik kijk ze op onze enorm grote kickass TV. Die kan trouwens ook op internet.
Maar ik kijk altijd met subs, vandaar binnenslepen, subs erbij en op de USB-stick.

Pas ontdekt dat er van Deadliest Catch ook subs gemaakt worden
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:47:24 #134
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81422368
ik doalwnod en stream online ik moet zo nog allemaal muziek instuderen... beuh geen zin...
Kwak
pi_81422532
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

weet niet of ze die ook in Philly hebben, maar ik was fan van de stop&shop supermarkt, en Trader Joe's (dat is een soort hele grote natuur/bio/lokale producten supermarkt. daar hebben ze namelijk GEWOON brood, zonder high fructose corn syrup of molasses erdoor)
Bedankt voor de tips! Er zit een Trader Joe's in het centrum, daar ga ik straks wel even kijken! Ik had vanochtend inderdaad al meteen weer gezoet brood, yuck.
Ook bedankt voor de tip op mijn blog, ik moet nog even kijken hoe ik daar weer kan reageren.

Ik wou al zeggen dat ik hier niet durf te downloaden maar ik kan hier gewoon afleveringen van GA en PP online kijken. *kind in een snoepwinkel*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81422533
ik stream alleen, zonder subs

Project Free TV is mijn held
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:52:40 #137
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81422592
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik stream alleen, zonder subs

Project Free TV is mijn held
wat is dat? ik stream ook alles. Alleen gaat de snelheid van het internet hier 's avonds zo omlaag dat het bjna niet te doen is.

Dus, dan buffer ik het 's middags als als ik het 's avonds wil kijken. Voor vanavond heb ik ook ga 6.22 klaar staan!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:53:48 #138
236335 neen
schone schijn
pi_81422644
Vrouwen echt he, ik moest ergens rechtdoor kwam er een vrouw in een auto van rechts dus ik wacht netjes. Gaat ze echt 5 minuten ofzo stilstaan voor 3 auto's wtf en toen was ik er eindelijk langs wil er een andere vrouw in een auto linksaf slaan. Dikke prima ik laat het gas los en rem wat bij. Is ze voor de helft afgeslagen gaat ze weer terug dus ik dik op de rem staan. Toen ben ik er links langsgegaan en heb ik haar mijn boze blik gegeven Als klapper op de vuurpijl heb ik nog een boze blik moeten geven aan een of ander 50+ mens die niet aan de kant wilde voor mij terwijl ik een donders grote en zware doos aan het tillen was. Een boze blik deed haar van gedachten veranderen en de weg was toen vrij voor mij.
Als klapper op de vuurpijl kwam ik mooi aanrijden bij het stoplicht waar de auto's net vertrokken. Maar een oma in en grijze Ford Focus vond het nodig superlangzaam op te trekken waardoor ik nog een keer moest wachten ook gelukkig stond er daarna niets links van mij dus trok ik snel op langs dat figuur wat mij op commentaar van m'n vader kwam te staan want ik trok blijkbaar te snel op omdat z'n bril van het dashboard afvloog

Autorijden ik erger me echt aan van alles dan
het lijkt niet wat het is
pi_81422721
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wat is dat? ik stream ook alles. Alleen gaat de snelheid van het internet hier 's avonds zo omlaag dat het bjna niet te doen is.

Dus, dan buffer ik het 's middags als als ik het 's avonds wil kijken. Voor vanavond heb ik ook ga 6.22 klaar staan!
even googlen op de term
Ja doei.
pi_81422878
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:53 schreef neen het volgende:
Vrouwen echt he, ik moest ergens rechtdoor kwam er een vrouw in een auto van rechts dus ik wacht netjes. Gaat ze echt 5 minuten ofzo stilstaan voor 3 auto's wtf en toen was ik er eindelijk langs wil er een andere vrouw in een auto linksaf slaan. Dikke prima ik laat het gas los en rem wat bij. Is ze voor de helft afgeslagen gaat ze weer terug dus ik dik op de rem staan. Toen ben ik er links langsgegaan en heb ik haar mijn boze blik gegeven Als klapper op de vuurpijl heb ik nog een boze blik moeten geven aan een of ander 50+ mens die niet aan de kant wilde voor mij terwijl ik een donders grote en zware doos aan het tillen was. Een boze blik deed haar van gedachten veranderen en de weg was toen vrij voor mij.
Als klapper op de vuurpijl kwam ik mooi aanrijden bij het stoplicht waar de auto's net vertrokken. Maar een oma in en grijze Ford Focus vond het nodig superlangzaam op te trekken waardoor ik nog een keer moest wachten ook gelukkig stond er daarna niets links van mij dus trok ik snel op langs dat figuur wat mij op commentaar van m'n vader kwam te staan want ik trok blijkbaar te snel op omdat z'n bril van het dashboard afvloog

Voorspelbare reactie: mannen!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81422959
neen: adem in, adem uit
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:08:43 #142
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_81423202
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:53 schreef neen het volgende:

Haha. Afhankelijk van hoe ik me voortbeweeg, erger ik me altijd aan anderen. Op de fiets aan voetgangers, als voetganger aan auto's en in de auto aan fietsers. Zelf ben ik natuurlijk nooit irritant.

Vandaag veel positief commentaar op m'n scriptie gehad, hele middag in de tuin gewerkt en m'n eigen haar geknipt. En nu ben ik helemaal kapot en ga ik lekker bankhangen.

Lijstje:
O: muesli met melk
L: friet met 2 frikandellen
T: cola, koffie
D: tosti's met kaas
T: appel
T: koekje
T: nog meer koffie

En morgen ga ik weer eens normaal eten.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:10:31 #143
236335 neen
schone schijn
pi_81423269
Ik ben ook niet irritant ik ben een voorbeeldig weggebruiker

Ik fiets soms door rood om een goede doorstroming te bevorderen bijvoorbeeld.

het lijkt niet wat het is
pi_81423285
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Syrena het volgende:
Deadliest Catch

Herkenbaar neen... Meestal is het dan tijd dat ik iets ga eten.
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:11:48 #145
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81423312
ik reed volgens mijn busrijcommissiegenootjes als een echte kerel

ik zat in de ploeg die de twee flink beladen laadklepvrachtwagentjes reed van, naar en op tournee. Op tournee moest ik nog een beetje wennen, maar terug naar huis ging t als een speer. Ik reed van 7 u s ochtends tot 12 uur van Neurenberg naar Frankfurt, door de stromende regen, met veel wegversmallingen, achter de bussen aan. Ik zat in t mannenbusje, en ik reed heerlijk. Bij aankomst klaagden de dames uit t andere busje dat t allemaal te hard ging en dat ze zo kut gereden hadden. en ik reed echt niet onveilig hoor! maar je moet wel een beetje met t verkeer meegaan, ipv tuttemefruttelen met 80 per uur...

Kwak
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:13:17 #146
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81423370
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips! Er zit een Trader Joe's in het centrum, daar ga ik straks wel even kijken! Ik had vanochtend inderdaad al meteen weer gezoet brood, yuck.
Ook bedankt voor de tip op mijn blog, ik moet nog even kijken hoe ik daar weer kan reageren.

Ik wou al zeggen dat ik hier niet durf te downloaden maar ik kan hier gewoon afleveringen van GA en PP online kijken. *kind in een snoepwinkel*
bij trader joe's schijnen ze gewoon brood te hebben. hij was voor mij te ver weg helaas...
en ja, streamen op fox, abc en nbc! heerlijk! ik ben ook flink bijgeraakt met Lost en GA en Heroes enzo destijds...
Kwak
pi_81423650
Bah, wat is dat toch een irritante trend op Hyves, je krabbels weghalen Zo is er natuurlijk geen hol meer aan. Mail die mensen dan als je niet wil dat iemand je sappige roddels onder ogen krijgt verdorie

pi_81423797
Bah! Net hele dag gewinkeld, pijn in mn poten.
De mode van dit seizoen ligt mij niet! Dus niks leuks, niks staat mooi en als klap op de vuurpijl moest ik bij HM een broek maat 44 aan omdat 40-42 niet over mn benen/kont heen wilde boehoe ... terwijl mn kast vol ligt met 40s die ik wel pas. Ik snapte er niks van.

Al met al, pijn inmn poten en niks gekocht.

O: yoghurt aarbeien en cornflakes
T: loempiaatje
L: bruine bol met beenham zonder saus en optimel
D:wordt wokgroente met meergranenrijst en beetje kip

Daarna weet ik nog niet, iig mojito's en op stap vann8 ofso als troost dat ik mn geld niet kon uitgeven
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81423803
De hond ziet dat ik klaar ben met eten. Tijd voor een rondje bos. Nog drie en dan zijn de roedelleiders weer thuis
pi_81423836
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef j.t het volgende:
Bah! Net hele dag gewinkeld, pijn in mn poten.
De mode van dit seizoen ligt mij niet! Dus niks leuks, niks staat mooi en als klap op de vuurpijl moest ik bij HM een broek maat 44 aan omdat 4-42 niet over mn benen/kont heen wilde boehoe ... terwijl mn kast vol ligt met 4s die ik wel pas. Ik snapte er niks van.

Al met al, pijn inmn poten en niks gekocht.

O: yoghurt aarbeien en cornflakes
T: loempiaatje
L: bruine bol met beenham zonder saus en optimel
D:wordt wokgroente met meergranenrijst en beetje kip

Daarna weet ik nog niet, iig mojito's en op stap vann8 ofso als troost dat ik mn geld niet kon uitgeven
De H&M is stom wat dat betreft. Ik heb nu een shirt in XS en een bloes in 40. Aan de broeken waag ik me al niet eens meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')