Inkopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn dat je ter plaatse bent, Mini!
Sigme is geweldig.. We hebben een wasmachine, een koelkast, drie boekenkasten, een tv-meubel en een salontafel gehaald. Echt zó super dat ze dat met me wilde doen. En nu ga ik naar m'n vriendinnetje want die had crisis, geloof ik.
wat is internet toch geweldig!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn dat je ter plaatse bent, Mini!
Sigme is geweldig.. We hebben een wasmachine, een koelkast, drie boekenkasten, een tv-meubel en een salontafel gehaald. Echt zó super dat ze dat met me wilde doen. En nu ga ik naar m'n vriendinnetje want die had crisis, geloof ik.
Hoe heet de scrub?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
wat fijn DaD!
ik heb me gedoucht met nieuwe scrub die ik gekregen had, en nu vind ik mezelf naar kerel ruiken... volgens mij was t stiekem uit de mannenlijn van rituals ofzo
Hihihi, nou ik herken hem niet dus ik heb geen idee! Ik had wel eens onder de douche dat ik zo'n shower foam uitprobeerde en die leek me ook een beetje mannelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is iets met deep sea, met kelp en bamboe
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:35 schreef neen het volgende:
Nu komen er allemaal mannen vrouwen op je af kwak.
Een handje studentenhaven lijkt me best vies.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezien de topicreeks had je misschien beter een andere term kunnen gebruiken.
Verder: helemaal mee eens!
Nee, is lekker hoor! Vult alleen wel ontzettendquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een handje studentenhaven lijkt me best vies.
Het lijkt me vooral brak (water)...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nee, is lekker hoor! Vult alleen wel ontzettend
weet niet of ze die ook in Philly hebben, maar ik was fan van de stop&shop supermarkt, en Trader Joe's (dat is een soort hele grote natuur/bio/lokale producten supermarkt. daar hebben ze namelijk GEWOON brood, zonder high fructose corn syrup of molasses erdoor)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]Dan was het nog niet helemaal onwaar geweest vrees ik. Ik moet echt snel op zoek naar een winkel met enigszins normaal eten.
Wat lief van Sigme!En fijn voor jou DaD, dat je nu allemaal spulletjes hebt.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden!
Thanksquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik vind trouwens die jurk wel heel gaaf, Sarabi. Het is niet mijn stijl, maar als je zo iets straks aan durft, vind ik altijd wel heel stoer, heb zelf ook genoeg curves (:')) maar zou dat nooit durven. Maarja, ik ben misschien ook niet helemaal doorsnee daarin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |